צפו בתקציר: גלדבאך ניצחה את סנדאהוזן, גם דורטמונד עלתה

מרקוס תוראם
מרקוס תוראם | Alex Grimm/Getty Images

תוראם (19) כבש במשחק שהחל באיחור בגלל מזג האוויר. רויס (19) ואלקאסר (70) נתנו לסגנית האלופה כרטיס לסיבוב השני עם 0:2 על אודינגן, נירנברג ניצחה 0:1 את אינגולשטאט. בצרפת, ליון ניצחה את מונאקו

(גודל טקסט)

שלושה משחקים פתחו הערב (שישי) את הסיבוב הראשון של הגביע הגרמני: דורטמונד התארחה אצל אורדינגן מהליגה השלישית וניצחה 0:2 משערים של רויס ואלקאסר במחצית השנייה. סנדהאוזן מהליגה השנייה מארחת את מנשנגלבאך למשחק שהחל באיחור של 45 דקות בגלל מזג אוויר סוער וניצחה 0:1. אינגולשטאט שירדה בסוף העונה שעברה לליגה השלישית, הפסידה במגרשה 1:0 לנירנברג מהליגה השנייה.


32 משחקי הסיבוב הראשון של הגביע הגרמני נערכים בהשתתפות כל קבוצות הבונדסליגה הראשונה והשנייה ואליהן מצטרפות קבוצות נבחרות מהליגות הנמוכות.


אורדינגן – דורטמונד 2:0
אחרי מחצית ראשונה מאופסת, הצליחה דורטומונד למצוא את הרשת כשמרקו רויס העלה אותה ל-0:1 בדקה ה-49. בדקה ה-70, כדור חופשי לדורטמונד מרחק 22 מטרים מהשער. פאקו אלקאסר בעט חזק לפינת השער ופנימה, 0:2. דורטמונד בסיבוב השני של הגביע.



רויס כובש את השער הראשון (Lars Baron/Getty Images)


סנדהאוזן – מנשנגלדבאך 1:0
המשחק החל באיחור של 45 דקות בגלל גשם שוטף שמנע את פתיחתו במועד. מנשנגלדבאך עלתה ליתרון 0:1 בדקה ה-19 משער של מרקוס תוראם וסיימה רק עם השער הזה, עולה לסיבוב הבא בלי הרבה בעיות.


אינגולשטאט – נירנברג 1:0
ניקולה דובדאן האוסטרי כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-87 וזה הספיק לנירנברג כדי לטפס לשלב השני בגביע אחרי ניצחון החוץ על קבוצת הליגה השלישית.


ליגה צרפתית 


מונאקו – ליון 3:0 
גם הליגה הצרפתית נפתחה, עם מפגש יוקרתי בין מונאקו לליון – שתי קבוצות שרוצות להילחם עם פ.ס.ז' על התואר. מבין השתיים רק ליון הראתה שהיא יכולה לעשות את זה, ועלתה ליתרון כבר בדקה החמישית מנגיחה מצוינת של מוסא דמבלה לאחר כדור קרן. חצי שעה מפתיחת המשחק נותרה מונאקו ב-10 שחקנים וללא אחד הכוכבים שלה, כשססק פברגאס הפיל את לאו דובואה על קצה הרחבה והורחק. רק במזל המארחת לא ספגה גם פנדל.


עם היתרון המספרי, ליון הכפילה את התוצאה בדקה ה-36 כשממפיס דפאי קיבל כדור מטיאגו מנדש ושלח בעיטה שטוחה לפינה התחתונה. מונאקו בקושי התקרבה לשער האורחת, וספגה פעם נוספת בדקה ה-80, מרגליו של לוקא טוזאר, כדי לתת לליון ניצחון 0:3 ופתיחה חלקה לעונה.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי