מרקו רויס הודה: "אנחנו עוד לא ברמה של העונה שעברה"

רויס
רויס | Stuart Franklin/Bongarts/Getty Images

למרות הניצחון על אורדינגן בגביע, הקשר מבין שקבוצתו תצטרך להשתפר לקראת פתיחת הליגה: "אנחנו צריכים להיות נחושים ולשחק יותר מהר". בכורה מקרטעת להומלס במשחק החזרה, הזאר הותיר רושם חיובי

(גודל טקסט)

אוהדי בורוסיה דורטמונד קיבלו אתמול (שישי) הצצה ראשונה לשתי תוספות חדשות לסגל: מאטס הומלס, שחזר אחרי שלוש שנים בבאיירן מינכן ותורגן הזאר, שהצטרף מבורוסיה מנשנגלדבאך. השניים, שפספסו את הסופר-קאפ הגרמני שבו הצהובים-שחורים גברו על אלופת גרמניה, פתחו בהרכב של לוסיאן פאברה בניצחון 0:2 על אורדינגן בגביע וכל אחד מהם השאיר טעם אחר.

הבלם כנראה התרגש מהחזרה לדורטמונד וחוסר הריכוז שלו הוביל לטעויות קשות בהגנה, שלמזלו היריבה מהליגה השלישית לא הייתה מספיק מדויקת בשליש האחרון של המגרש על מנת לנצל אותן. הקיצוני השמאלי, לעומת זאת, הותיר חותם חיובי הרבה יותר. הזאר היה פעיל מאוד בשני האגפים וייצר מספר מצבי הבקעה לחבריו.

מרקו רויס, שהבקיע את אחד השערים, הודה לאחר המשחק בך שזו לא הייתה הופעתה הכי טובה של דורטמונד: "אנחנו לא ברמה של העונה שעברה, אבל יש לנו שאיפות גדולות השנה. אנחנו רוצים להראות את זה בפתיחת הבונדסליגה בסוף השבוע הבא. שני הניצחונות האחרונים היו חשובים לנו כדי להיכנס לקצב. אנחנו צריכים להיות נחושים יותר ולשחק יותר מהר".

מאטס הומלס לא היה חד במשחק החזרה לדורטמונד. (Lars Baron/Bongarts/Getty Images)
מאטס הומלס לא היה חד במשחק החזרה לדורטמונד. (Lars Baron/Bongarts/Getty Images)

יוליאן וייגל הוסיף: "זה לא היה יותר קשה ממה שציפינו. הרבה דברים יכולים לקרות בסיבוב הראשון, גם לקבוצות הקטנות. זו הסיבה שנאלצנו לעבוד קשה". סגנית אלופת הבונדסליגה תארח בעוד שבוע את אוגסבורג, לכבוד המחזור הראשון. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי