צפו: באיירן מינכן ו-וולפסבורג עלו לסיבוב השני בגביע הגרמני

שחקני באיירן מינכן חוגגים
שחקני באיירן מינכן חוגגים | Thomas Eisenhuth/Bongarts/Getty Images

הדאבליסטית לא התקשתה נגד אנרג'י קוטבאס, לבנדובסקי, קומאן וגורצקה הבקיעו. הזאבים גברו על האלשר מהליגה השלישית במשחק שכלל שמונה שערים

(גודל טקסט)
משחקי הסיבוב הראשון בגביע הגרמני נמשכו היום (שני), כשבמרכז עמדה מחזיקת התואר באיירן מינכן. הבווארים החלו ברגל ימין את דרכם במפעל, עם ניצחון 0:2 על אנרג'י קוטבאס. וולפסבורג נזקקה להארכה על מנת לגבור על האלשר מהליגה השלישית, במשחק רווי שערים כמיטב המסורת בגרמניה וגם שטוטגארט וקרלסרוהה הבטיחו את מקומן בשלב הבא.


אנרג'י קוטבאס – באיירן מינכן 3:1
32 דקות לקח לדאבליסטית לעלות ליתרון. ג'ושוע קימיך הגביע מאגף ימין ומצא את ראשו של קינגסלי קומאן. הנגיחה של הצרפתי נעצרה, אבל רוברט לבנדובסקי היה שם כדי לדחוק פנימה את הראשון. בדקה ה-65 קומאן כבר הבקיע אחד משלו. ליאון גורצקה פרץ ומצא אותו בצד שמאל, הקיצוני בעט חזק לפינה הרחוקה. בישול של סרז' גנאברי עזר לגורצקה להתכבד בשער השלישי, לפני שברקאן טאז הבקיע בפנדל את השער המצמק בתוספת הזמן.




האלשר – וולפסבורג 5:3 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)
הזאבים לא ציפו שיידרש מהם כזה מאמץ נגד על מנת לעלות שלב. פליקס דרינקות' העלה את המארחת ליתרון 0:1 מפתיע בדקה ה-43, אך דקה חלפה והשוויון הגיע מרגלו של ואוט וחהורסט. יאניק גרהארדט הפך את התוצאה בפתיחת המחצית השנייה, אך סבסטיאן מאי החזיר את האלשר למשחק וקבע 2:2.


נדמה היה שוויליאם הברזילאי יבטיח את הניצחון לקבוצה מבונדסליגה עם שער בדקה ה-70, כשגלגל לרשת החשופה את ה-2:3, אבל המתח גבר בתוספת הזמן, כשמתיאס פטש נגח את ה-3:3 הדרמטי ושלח את ההתמודדות להארכה. היתרון הפיזי של וולפסבורג בא לידי ביטוי ובדקות 92 ו-94 היא כבשה פעמיים מרגליהם של רובין קנוכה וג'וסיפ ברקאלו, ששלחו את הירוקים לסיבוב השני בתום 3:5 משוגע.




תוצאות נוספות
האנזה רוסטוק – שטוטגארט 1:0 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)


קרלסרוהה – האנובר 0:2 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי