העברות: "דמבלה יישאר בברצלונה", ריברי סיכם באיטליה

עוסמאן דמבלה
עוסמאן דמבלה | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

סוכנו של השחקן הבהיר: "מרוצה במועדון ויחזור במהירות מהפציעה להוכיח שהביקורות לא נכונות". באיטליה דווח כי הצרפתי בן ה-36 על סף חתימה בפיורנטינה. וגם: סטארידג' בדרך לרבזונספור, ליכשטיינר באאוגסבורג

(גודל טקסט)
 רשמי
* סטפן ליכטשטיינר שעזב את ארסנל הקיץ חתם עד תום העונה באאוגסבורג. זוהי התחנה השישית של השוויצרי בן ה-35 בקריירה.




* בנוסף לליכטשטיינר אאוגסבורג הודיעה על צירופו של סגן אלוף העולם, טין יידבאי הקרואטי בהשאלה מלברקוזן.




* הבלם הספרדי מארק מונייסה בן ה-27 שגדל במחלקת הנוער של ברצלונה, נמכר מג'ירונה לאל-ערבי הקטארית תמורות 1.2 מיליון יורו.




שמועות
* סוכנו של עוסמאן דמבלה, מוסא סיסוקו, התראיין  על רקע השמועות על עזיבתו של הצרפתי כחלק מטרייד אפשרי על ניימאר והאכזבה הגדולה של הקבוצה משלל הפציעות שלו. סיסוקו אמר: "עוסמאן לא חשב אפילו לא לרגע לעזוב את ברצלונה. טוב לו במועדון והוא רוצה להישאר לפרק זמן ארוך על אף העניין של קבוצות הפאר. הוא יישאר במיליון אחוז. לרוע המזל הפציעה עוצרת אותו באופן זמני אך הוא מלא מוטיבצייה לעונה החדשה ורוצה להצליח. הוא משוכנע שיחזור במהירות האפשרית כדי להוכיח שהביקורות לא נכונות".


* פנרק ריברי שעזב את באיירן מינכן אחרי 12 שנים, צפוי לחתום בפיורנטינה. באיטליה מדווחים שהצרפתי בן ה-36 החל בשיחות עם הקבוצה לפני מספר ימים וכעת כשהצדדים הגיעו לסיכום, הוא צפוי להגיע עוד השבוע לפירנצה לצורך בדיקות רפואיות וחתימה.


* לפי 'מירור' דניאל סטארידג' נחת בטורקיה במטרה לחתום בטרבזונספור של טוני וואקמה.



פרנק ריברי. יעבור לאיטליה? (AFP)


הירבינג לוסאנו בדרך לנאפולי, באיטליה נכתב כי שחקנה של פ.ס.וו. איינדהובן הגיע לבדיקות רפואיות ויצטרף לקבוצתו של קרלו אנצ'לוטי ב-24 השעות הקרובות תמורת 42 מיליון יורו.


* קלאודיו מרקיסיו שעזב את יובנטוס אשתקד אחרי 25 שנה ולאחרונה שוחרר מזניט סנט פטרסבורג הרוסית אישר ב'סקיי ספורט איטליה' כי דחה הצעה מג'יאנגסו סונינג הסינית בשל העובדה כי למועדון יש קשרים עם אינטר: "הקשר לנראזורי גרם לי לא לחתום בקבוצה בלב שלם". בנוסף אמר הקשר כי לא ישחק באף מועדון באיטליה מלבד יובנטוס.




* לואן מגריימו (26) נחשב לאחד השחקנים הבכירים בדרום אמריקה שעדיין לא יצאו לקבוצה באירופה. ולמרות עונה מאכזבת באופן יחסי של החלוץ בברזיל מדווחים כי השחקן עשוי לחתום באטלנטה שתשחק השנה בליגת האלופות.


* האם פרננדו יורנטה בדרך לקבוצה חדשה? באיטליה מדווחים שהספרדי שסיים חוזה בטוטנהאם בדרך ללאציו, אבל בממלכה מפרסמים במקביל שהוא עדיין ממתין להצעה ממנצ'סטר יונייטד שיכולה לצרפו לאור היותו שחקן חופשי.


* ריאל מדריד מעוניינת לצרף את ברונו פרננדש. נראה שהבלאנקוס ירדו סופית מדוני ואן דה ביק של אייאקס, וכעת מכוונים להחתמתו של הקשר המוכשר מספורטינג ליסבון.




* רומא על סף צירופו של המגן דוידה זפאקוסטה, שלא הצליח להשתלב בצ'לסי. הוא יושאל עד תום העונה.


* מאבק על שירותיו של אקס ליברפול וקשר בורנמות' בשלוש השנים האחרונות, ג'ורדון אייב. סלטיק קרובה לצרפו, אבל גם פיורנטינה, נאפולי וגלאטסראיי מגלות עניין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי