מרקו רויס: "אעשה הכל כדי שקאי האברץ יגיע לדורטמונד"

מרקו רויס, קאי הארבץ
מרקו רויס, קאי הארבץ | Maja Hitij/Bongarts/Getty Images

כדורגלן השנה הגרמני מנסה לגייס את סגנו הצעיר: "יש לילד פוטנציאל אדיר, קל מאוד לראות את זה". גם באיירן מינכן הוזכרה כמועמדת לקלוט את הקשר שחתום בלברקוזן עד 2022

(גודל טקסט)

קשר נבחרת גרמניה ובאייר לברקוזן קאי האברץ, מעורר עניין אצל הקבוצות הגדולות בבונדסליגה. באיירן מינכן ובורוסיה דורטמונד הוזכרו כמועמדות להחתים את הכישרון הצעיר. לאחר שניצל את קשריו הטובים עם ג'וליאן ברנדט וגרם לו לנחות בסינגל אידונה פארק הקיץ, כעת מרקו רויס סימן מטרה חדשה.

"אעשה הכל כדי להעביר אותו לדורטמונד", אמר הגרמני בראיון ל'בילד' והמשיך: "אני לא יודע עד כמה זה אפשרי להביא אותו וכמה המועדון יהיה מוכן להשקיע, אבל אני אעשה את המיטב שלי כמו שעשיתי עם ג'וליאן ברנדט". שווי השוק של האברץ מוערך בכ-100 מיליון יורו. 

כזכור, ברנדט עבר הקיץ מלברקוזן לצהובים-שחורים תמורת 25 מיליון יורו. ורויס מקווה כי המעבר של האחרון ישפיע גם על קשרה של לברקוזן: "יש לו פה חבר שמכיר אותו טוב" התבדח. "יש לילד פוטנציאל אדיר, כולם רואים את זה. יהיה מעניין לראות אותו מתמודד בתקופות פחות טובות, אבל אם הוא יישאר יציב ויהיה מוקף בסביבת עבודה טובה, שום דבר לא ימנע ממנו להפוך לאחד הגדולים".

קאי הארבץ. מבוקש בקרב הגדולות בגרמניה(Christof Koepsel/Bongarts/Getty Images)
קאי האברץ. מבוקש בקרב הגדולות בגרמניה (Christof Koepsel/Bongarts/Getty Images)

המנהל הספורטיבי של באייר לברקוזן, רודי וולר, צוטט לפני מספר ימים בSKY כשאמר: "זה לא סוד שהיה עניין גדול סביב השחקן, היו לי כמה שיחות עם קארל היינץ רומניגה, אבל גם בבאיירן הבינו שהעסקה לא תצא לפועל כרגע".

האברץ בן ה-20 כבש 17 שערים בעונה שעברה ונבחר כסגנו של רויס במירוץ לתואר "כדורגלן השנה הגרמני". אחרי שהודיע שהוא נשאר העונה בקבוצה ולנוכח יכולתו וההתעניינות הגוברת בו, סביר להניח שהוא יעבור למועדון אחר בקיץ הבא. "אנחנו משוכנעים שההחלטה של קאי להישאר במועדון טובה לשני הצדדים", הוסיף וולר.

בצל ההתעניינות הגוברת, במחזור הבא בבונדסליגה בורוסיה דורטמונד ומרקו רויס יפגשו את האברץ הצעיר ובאייר לברקוזן למפגש פיקנטי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי