קובאץ': "לייפציג אחת הקבוצות הטובות, אבל אנחנו האלופים"

ניקו קובאץ'
ניקו קובאץ' | Christian Kaspar-Bartke/Bongarts/Getty Images

מאמן באיירן מינכן הפגין ביטחון לקראת קרב הענקיות בבונדסליגה, אך הבהיר: "נצטרך להיות במיטבנו". נגלסמן: "צריך לעבוד 90 דקות נגדם. נזדקק לכושר שיא של טימו ורנר, הוא יכול לפגוע בהם"

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

המחזור הרביעי בבונדסליגה יגיע לשיאו מחר, עם קרב הענקיות בין רד בול לייפציג לבאיירן מינכן (שבת, 19:20, ישיר בספורט2). המארחת מגיעה כקבוצה היחידה עם 100% הצלחה בגרמניה, מאזן שהבווארים ינסו לקלקל על מנת לעלות לראשות הטבלה על חשבון היריבה.

מאמן האלופה ניקו קובאץ' אמר לקראת המפגש: "מדובר במשחק חשוב מאוד עבורנו, לייפציג היא אחת הקבוצות הטובות בליגה וצפוי לנו קרב קשה מאוד. הם התפתחו נהדר בשנים האחרונות ונצטרך להיות במיטבנו, אבל אנחנו אלופי גרמניה ונסע לשם עם הרבה ביטחון".

באיירן תחסר את לאון גורצקה, שעבר ניתוח בעקבות פציעה בשריר הירך ברגלו השמאלית, קובאץ' ציין כי ההליך הכירורגי "עבר בהצלחה ואנו מצפים לחזרתו בהקדם האפשרי". הקשר צפוי להיעדר בין שבועיים לארבעה שבועות. על פיליפה קוטיניו אמר המאמן: "חשוב מאוד שהוא ערך שני משחקים עם נבחרת ברזיל, אבל כמובן שהנסיעה מתישה אז נבדוק מה מצבו כשהוא יחזור". מי שבוודאות יעמוד לרשות האלופה במשחק החשוב הוא קינגסלי קומאן, שמגיע לאחר פגרת נבחרות מוצלחת במיוחד, בה כבש שלושה שערים בשני משחקים עם נבחרת צרפת.

לייפציג של יוליאן נגלסמן מגיעה במאזן מושלם. (JOHN MACDOUGALL/AFP/Getty Images)
לייפציג של יוליאן נגלסמן מגיעה במאזן מושלם. (JOHN MACDOUGALL/AFP/Getty Images)

בצד השני, לייפציג תרצה לנצל את הביתיות על מנת להשיג ניצחון שיקנה לה פער של חמש נקודות על פני הבווארים. טימו ורנר מציג יכולת נפלאה מפתיחת העונה, עם חמישה שערים בשלושה משחקים. האנס וולף, טיילר אדאמס וקווין קאמפל ייעדרו בעקבות פציעות, בעוד פטריק שיק בספק להתמודדות.

המאמן יוליאן נגלסמן, שזכה להרגיש את פסגת הבונדסליגה לראשונה בקריירת האימון, התייחס לאתגר הגדול שיעמוד בפני קבוצתו: "גם אם אתה עולה ליתרון נגד באיירן, זה לא מבטיח לך ניצחון. אתה צריך לעבוד 90 דקות נגדם. נצטרך להעז ולהאמין שאנחנו יכולים לנצח, כרגע אנחנו בכושר טוב ואנחנו רוצים להמשיך כך בשבת".

חמישה שערים בשלושה משחקים עד כה. טימו ורנר (Lars Baron/Bongarts/Getty Images)
חמישה שערים בשלושה משחקים עד כה. טימו ורנר (Lars Baron/Bongarts/Getty Images)

על החלוץ הלוהט שלו אמר נגלסמן: "יכולת אישית יכולה להכריע משחקים שכאלה ואנחנו צריכים את טימו ורנר בכושר שיא. הוא מרשים באימונים האחרונים והכישרון שלו הופך אותו לשחקן חשוב לקראת המשחק הקרוב. הוא מסוגל לפגוע בבאיירן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי