אלקאסר: "אנשים בברצלונה התייחסו אליי רע מאוד"

פאקו אלקאסר חוגג
פאקו אלקאסר חוגג | HASAN BRATIC/AFP/Getty Images

החלוץ הספרדי ממשיך לחורר רשתות בדורטמונד ורגע לפני המפגש עם האקסית התראיין לתוכנית רדיו: "רק אם אנשים סומכים עלייך אתה יכול לתת את המיטב. הקהל באופוריה לקראת המשחק, גם אנחנו". וגם: ציון הדרך של רויס

(גודל טקסט)
בורוסיה דורטמונד ספגה לא מעט ביקורות לפני פגרת הנבחרות לאחר שנכנעה 3:1 לאוניון ברלין. אתמול (שבת) הצהובים-שחורים הגיבו היטב עם ניצחון 0:4 על באייר לברקוזן ועקפו שוב את באיירן מינכן בדרך למקום השני, במרחק נקודה מלייפציג המוליכה. זו הייתה הפעם הרביעית ברציפות בה סגנית האלופה מנצחת את היריבה בבית כשהיא כובשת לפחות שלושה שערים. הכנה נפלאה לקראת המשחק הגדול נגד ברצלונה ביום שלישי בפתיחת מוקדמות ליגת האלופות. "דורטמונד נהדרת שולחת אזהרה לברצלונה", נכתב ב"בילד". מי שבכלל לוהט הוא החלוץ פאקו אלקאסר שכבש שער עשירי העונה (במדי הקבוצה ונבחרת ספרד).


אלקאסר, רגע לפני שיפגוש את האקסית, התראיין לתחנת הרדיו "Cadena Ser" ונשמע טעון מאוד כשדיבר על השנתיים הלא מוצלחות שלו במועדון במהלכן כבש 15 שערים ב-50 ההופעות. אלקסר אמר: "היו אנשים רבים שהתנהגו אליי רע מאוד בקבוצה שלי בקבוצה. אם אנשים סומכים עלייך אתה יכול לתת את המיטב שלך. רבים שם לא האמינו בי. נכון שקשה לשחק הרבה כשיש שחקנים מהקאליבר של ליאו מסי, לואיס סוארס או ניימאר, אך זה מעבר לכך". כשנשאל הם יחגוג במידה ויכבוש, ענה: "זה תלוי ברגע. יש לי כבוד להרבה אנשים שם, השחקנים התנהגו אליי טוב מאוד.


על המשחק הקרוב: "נחמד כשמדברים עלייך כשאתה מבקיע שערים. אני מקווה להבקיע גם ביום שלישי. אני מאוד נהנה בבורוסיה דורטמונד. האוהדים הולכים להיות באופוריה לקראת המשחק הזה, גם לנו השחקנים יש פרפרים בבטן". כשנשאל לגבי מסי, אמר: "הוא שחקן נפלא, ברור שהדעה שלו חשובה. אני מעדיף שהוא יחזור בשבת הבאה" (צוחק).




העונה של ברצלונה: "היא פתחה את העונה בצורה מסובכת אבל אני בטוח שהיא תגיב היטב. לא רק בגלל זהות המועדון אלא בשל האיכות הגדולה בסגל השחקנים. ברצלונה תמיד תתמודד על כל התארים".


ובחזרה לצהובים-שחורים, איש המשחק היה ללא ספר מרקו רויס שהרשית צמד. הקפטן כבש צמד ראשון מזה כמעט שנה, אז הבקיע פעמיים במהלך הניצחון 2:3 על באיירן מינכן בחודש אוקטובר וגם הגיע ל-100 ניצחונות ליגה במדי הקבוצה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי