צפו בתקציר: באיירן הביסה 0:4 את קלן, לייפציג נותרה בפסגה

פיליפה קוטיניו, רוברט לבנדובסקי
פיליפה קוטיניו, רוברט לבנדובסקי | CHRISTOF STACHE/AFP/Getty Images

הדאבליסטית ניצחה 0:4 ללא שום בעיות, לבנדובסקי כבש צמד, קוטיניו גול בכורה ובישל לפרישיץ'. לברקוזן חזרה לנצח פרייבורג שנייה, הרטה ברלין עלתה מעל הקו האדום. קבוצתו של נאגלסמן הביסה 0:3 את ברמן

(גודל טקסט)
המחזור החמישי בבונדסליגה שהחל אתמול (שישי) עם ניצחונה של שאלקה 1:2 על מיינץ, נמשך גם הערב (שבת) עם חמישה משחקים נוספים. במוקד, באיירן מינכן חזרה למסלול הניצחונות עם 0:4 על קלן. באייר לברקוזן חזרה לנצח לאחר שהובסה מול בורוסיה דורטמונד בשבוע שעבר כשגברה 0:2 על אוניון ברלין הרטה ברלין השיגה ניצחון בכורה כשגברה 1:2 על פאדרבורן וקפצה מעל הקו האדום. במשחק האחרון של הערב לייצפיג הביסה 0:3 את לייפציג ושמרה על מקומה בפסגה.


באיירן מינכן – קלן 0:4
הדאבליסטית הגיעה למשחק לאחר ניצחון קל במחזור הפתיחה בליגת האלופות והאפילה על ה-0:3 על הכוכב האדום בלגראד. סרג' גנאברי החליף את קינגסלי קומאן ב-11 של ניקו קובאץ' וכבר בדקה השלישית האוהדים באליאנץ' ארנה חגגו – ג'ושוע קימיך שלח מסירה טובה לרוברט לבנדובסקי שהקפיץ שנעדר בשחקן הגנה כדי להקפיץ מעל השוער. שיתוך הפעולה בין השניים הוליד שער נוסף, הפעם בדקה ה-48 מכדור קרן מדויק של המגן הגרמני, כשהחלוץ שפתח את העונה בסערה ולפני ההפסקה עקף את השוער אבל בעט ברשלנות מעל השער – המשיך את הכושר המצוין שלו. באמצע השבוע הוא כבש את שערו ה-200 בבאיירן והמטרה הבאה: השער ה-300.


עוד קודם לכן, פיליפה קוטיניו מצא את הקורה בכדור חופשי נהדר אבל בשעה טובה כבש שער בכורה במדי קבוצתו החדשה. הקשר הברזילאי הוכשל בדקה ה-62 על ידי קינגסלי איזיבווה שהורחק. לבנדובסקי ויתר לחברו על הפנדל וקוטיניו גלגל בקלילות לרשת, 0:3 לבאיירן. בדקה ה-71 החלוץ סיים את חלקו והוחלף בתומאס מולר אך ההצגה של הברזילאי נמשכה ובדקה ה-73 הוא בישל לאיבן פרישיץ' שכבש בסטייל את השער שחתם את המשחק.



שער בכורה בבאיירן. קוטיניו חוגג (Sebastian Widmann/Bongarts/Getty Images)


ורדר ברמן – לייפצג 3:0 (לצפייה בתקציר)
לאחר ניצחונה של באיירן מיכן, לייפציג ידעה שכדי לשמור על המקום הראשון היא תצטרך לא להפסיד בברמן שהגיעה להתמודדות אחרי שני ניצחונות רצופים. וילי אורבן כבש ראשון בדקה ה-13 מרסל סביצר הכפיל בדקה ה-35 עם כדור חופשי אדיר. קונרד ליימר הותיר את לייפציג ב-10 שחקנים לאחר שיקבל צהוב שני, אבל האורחת סגרה את הסיפור בזכות שער של מרסלו סארקי בדקה ה-83.





באייר לברקוזן – אוניון ברלין 0:2 

לברקוזן, שהובסה על ידי דורטמונד במחזור האחרון, במקום החמישי בטבלה עם 10 נקודות מנגד אוניון ברלין מדורגת במקום ה-14 עם 4 נקודות. בליץ' של חמש דקות הספיק למארחת קווין וולאנד העלה את לברקוזן ליתרון 0:1 בדקה ה-20, לוקאס אלאריו קבע 0:2 בדקה ה-25 בבעיטה נהדרת מחוץ לרחבה. צפו בתקציר – לחצו כאן


פרייבורג – אאוגסבורג 1:1
פרייבורג במקום השני בטבלה עם 10 נקודות, אאוגסבורג במקום ה-11 עם 5 נקודות. לוקאס הולר העלה את המארחת ליתרון 0:1 בדקה ה-23, פלוריאן נידרלכנר השווה בדקה ה-39.


הרטה ברלין – פאדרבורן 1:2
לא פחות מ-43,588 צופים ראו את הרטה ברלין רושמת ניצחון ראשון העונה שמעלה אותה מעל הקו האדום כשלה 4 נקודות. פאדרבורן במקום האחרון בטבלה עם נקודה אחת אחרי חמישה מחזורים. להרטה: ג'באירו דילרוסון (10), מאריוס וולף (52) לפאדרבורן: בן זולינסקי (54) סבסטיאן פולטר הורחק (66)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי