צפו בתקציר: דורטמונד איבדה פעמיים יתרון ב-2:2 נגד פרנקפורט

ג'יידון סאנצ'ו
ג'יידון סאנצ'ו | Christian Kaspar-Bartke/Bongarts/Getty Images

הצהובים-שחורים הובילו פעמיים אך שער עצמי של תומאס דילייני קבעו חלוקת נקודות לקראת השריקה האחרונה. קודם לכן, מנשנגלדבאך ניצחה 1:2 את דיסלדורף בזכות צמד מדהים של מרכוס טוראם המחליף בדקות הסיום

(גודל טקסט)
המחזור החמישי בליגה הגרמנית נמשך היום (ראשון) עם שני משחקים, כשבמרכזי בורוסיה דורטמונד ספגה שער עצמי בדקה ה-88 אצל פרנקפורט, ובכל סיימה בתיקו 2:2 לאחר שהובילה פעמיים במשחק. קודם לכן, בורוסיה מנשנגלדבאך שמה מאחור את ההפסד לוולפסברגר בליגה האירופית וניצחה 1:2 בבית את דיסלדורף בזכות צמד של מרכוס טוראם.


פרנקפורט – דורטמונד 2:2
לאחר התיקו נגד ברצלונה בליגת האלופות, דורטמונד חזרה לבונדסליגה ורשמה ניצחון שני ברציפות, ובכך נשארה צמודה ללייפציג ובאיירן מינכן בפסגה. חניכיו של לוסיאן פאברה עלו על כר הדשא בפרנקפורט וכבר לאחר 11 דקות עלו ליתרון כאשר אקסל ויטסל עמד בסיום התקפה ומצא את הרשת באומנות. אנדרה סילבה שהגיע לפרנקפורט ממילאן איזן את התוצאה בדקה ה-43 והצדדים ירדו בשוויון להפסקה.


בדקה ה-66 הצהובים-שחורים החזירו את היתרון לידיהם, כאשר רפאל גררו שיגר בעיטה חופשית אדירה, סחט הדיפה טובה מקווין טראפ, אך ויסטל התנפל על הכדור החוזר, מצא את ג'יידון סאנצ'ו חופשי ברחבה, והאנגלי גלגל ללא בעיות את ה-1:2 של סגנית האלופה. פרנקפורט נלחמה בשיניים כדי לאזן פעם נוספת את התוצאה, ובדקה ה-88 קיבלה את מבוקשה מתומאס דילייני של דורטמונד, אשר ניסה להרחיק כדור על קו השער ולצערו כבש שער עצמי, שקבע חלוקת נקודות בסיום.




מנשנגלדבאך – דיסלדורף 1:2 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
עם הכאב מהתבוסה 4:0 בבית לוולפסברגר במחזור הראשון של הליגה האירופית, גלדבאך רצתה ניצחון ליגה שני ברציפות שיחזיר אותה למאבקי הצמרת. זה התחיל רע מבחינתה, כשספגה כבר בדקה השישית מנגיחה של קאסים. אחד הבלמים הרחיק כמעט מקו השער, אך הכדור כבר הספיק להיכנס. למארחים לקח זמן להתאושש ובמחצית השנייה ערך מרקו רוזה שני חילופים. אחד מהם היה מרכוס תוראם, שעלה בדקה ה-67 ודאג למהפך. שבע דקות אחרי שנכנס הוא פרץ קדימה, הגיע למסירת רוחב של שטפאן ליינר ובנגיעה שלח כדור פנימה וקבע 1:1.


בדקה ה-89 התקפה של גלדבאך יצרה ערבובייה ברחבה, הבעיטה הראשונה פגעה במשקוף, את השנייה הציל השוער סטפן מקו השער ועל הריבאונד השתלט תוראם, שכבש מקרוב ונתן את הניצחון הדרמטי לקבוצתו, שעקפה את לברקוזן בטבלה ועלתה למקום החמישי, לפחות עד לאחר משחקה של דורטמונד. בעוד שבוע הסייחים יתארחו אצל הופנהיים ולשם רוזה רוצה להגיע בכושר הטוב ביותר שאפשר. דיסלדורף, לעומת זאת, תארח בשבוע הבא את פרייבורג שנמצאת בתקופה מצוינת ותרצה לחזור לנצח לראשונה מאז מחזור הפתיחה.


ניצחון חשוב של מנשנגלדבאך (Christof Koepsel/Bongarts/Getty Images)
ניצחון חשוב של מנשנגלדבאך (Christof Koepsel/Bongarts/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי