מרקו רויס: "בכל שבוע אותו חרא, נשבר לי מזה כבר"

מרקו רויס
מרקו רויס | JOHN MACDOUGALL/AFP/Getty Images

דורטמונד הייתה יכולה להשתוות ללייפציג אך ספגה שער עצמי טראגי. הקפטן כעס כשנשאל על ידי העיתונאים על בעיה מנטאלית: "לא הצגנו הגנה טובה, חייבים להיות מרוכזים". פאברה: "חבל ששוב זה קורה לנו". הומלס נפצע

(גודל טקסט)
בורוסיה דורטמונד כבר הריחה את הניצחון במשחק החוץ מול איינטרכט פרנקפורט ושלוש נקודות היו מאפשרות לה להשתוות למוליכה לייפציג במספר הנקודות. אלא שבדקה ה-88 הקבוצה ספגה שער עצמי אומלל שהותיר אותה מתוסכלת במיוחד עם תיקו 2:2 בסיום. אלה שמכירים את הסטטיסטיקה לא ממש הופתעו שכן הצהובים-שחורים לא ניצחו במגרשה של פרנקפורט מאז ספטמבר 2013 – כבר שישה משחקים ברציפות. ב"קיקר" נכתב: "שוב דורטמונד מחמיצה וסופגת מנגד, איזו צרה!".


הקפטן מרקו רויס היה עצבני במיוחד ואיבד את העשתונות שלא כהרגלו: "זה עולה לי על העצבים!", אמר לאחר המשחק, והוסיף: "הצגנו משחק הגנה מאוד לא חכם,  אנחנו צריכים לעמוד טוב יותר על המגרש גם בדקות האחרונות. זה פשוט לא יכול לקרות".


כשנשאל על ידי העיתונאים האם מדובר בבעיה מנטאלית הגיב בזעם: "אתם באמת שואלים אותי על בעיה מנטאלית עכשיו? זו הבעיה שלנו? תפסיקו עם השאלות האלה. כל שבוע זה אותו החרא ממכם"




המאמן לוסיאן פאברה חיזק את דבריו: "זה לא קשור לבעיה מנטאלית. היו לנו יותר הזדמנויות כדי להבקיע שערים. אי אפשר לשלוט במשחק לאורך כל 90 הדקות, בטח לא יריבה כזו. חבל שזה שוב קורה לנו". המאמן אישר שמאטס הומלס סובל מפגיעה: "הוא לא היה יכול לרוץ יותר, כרגע אני לא יכול לומר יותר מזה". ביום שבת הקרוב תארח דורטמונד את ורדר ברמן לפני משחק החוץ נגד סלביה פראג בליגת האלופות ביום רביעי. 






מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי