רויס ספג ביקורת קשה: "לא מתאים להיות קפטן דורטמונד"

מרקו רויס
מרקו רויס | Maja Hitij/Bongarts/Getty Images

בגרמניה לא נרגעו מהזעם של הקשר בעמדת הראיונות לאחר התיקו נגד פרנקפורט. עורך "בילד": "הוא לא יודע לעמוד בלחץ, אין לו מנטאליות מנצחת כמו ה-DNA של באיירן, מתוסכל מכך שלא זכה בתואר גדול"

(גודל טקסט)

 בזמן שברחבי אירופה ממשיכים לעסוק בחלוקת הפרס היוקרתי "The Best", בגרמניה צץ נושא חדש לכותרות: הבעיות של בורוסיה דורטמונד ומרקו רויס. כזכור, הקפטן של הצהובים-שחורים נשאל לאחר התיקו המאכזב נגד איינטרכט פרנקפורט האם לקבוצה יש בעייה מנטאלית וענה בזעם. בגרמניה לא נותרו אדישים כשבעיתון הגדול במדינה "בילד" נכתב טור דעה ביקורתי במיוחד לפיו רויס לא ראוי להיות הקפטן של דורטמונד.

העיתונאי מיכאל מקוס, אחד העורכים הבכירים של העיתון, כתב כי העיתונאי שאל את רויס את השאלה הנכונה אבל הקפטן של דורטמונד לא ידע לעמוד בלחץ, בדיוק כפי שקרה על המגרש. "בשבוע האחרון הוא משך את תשומת הלב עם ביצועים נוראיים שלא תואמים את תפקיד המנהיג. הראיון שלו מול המצלמה הוכיח שהוא לא מהווה דוגמא ומופת ומעבר לכך, הוא לא יודע לקבל ביקורת, יש לו תפיסה עצמית מופרעת".

"רויס בעצמו אמר לאחר ההפסד לאוניון ברלין שהמנטאליות של הקבוצה הייתה 'חרא'. לאחר המשחק האחרון הוא טען שהם היו צריכים לשחק טוב עוד חמש דקות, וזה בדיוק ההבדל בין דורטמונד לבין מנטליות מנצחת. תכונה שמושרת היטב ב-DNA של באיירן מינכן".


מרקו רויס. ספג ביקורת קשה (JOHN MACDOUGALL/AFP/Getty Images)

הכתב המשיך: "רויס, לעומת זאת, מפגין זאת לעתים רחוקות מדי. אולי יש לו פאניקה נוראית משום שבגיל 30 יש לו רק תואר אחד בקבוצה (הגביע הגרמני ב-2017)? אני בהחלט חושב שעל  מקבלי ההחלטות לשחרר אותו מהעול הזה". מקוס מציע את מאטס הומלס ואקס ויטסל כקפטנים החדשים עם מנטליות חזקה.

באתר גרמני אחר הוסיפו שוב על "דורטמונד ושתי הפנים" שכן הקבוצה של לוסיאן פאברה נתנה הצגה גדולה נגד באייר לברקוזן ושיחקה נהדר נגד ברצלונה אך כשלה נגד אוניון ברלין ואיינטרכט פרנקפורט. "ככה, היעד הברור שהוגדר – אליפות – לא יתממש". עוד נכתב שגם בעונה שעברה היו לקבוצה מעידות רבות נגד הקטנות, והזכירו כי מדובר בקבוצה שהוציאה הכי הרבה כסף בבונדסליגה – 137 מיליון יורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי