קובאץ': "לא מזלזלים ביריבה", קרב צמרת בין לייפציג לשאלקה

ניקו קובאץ'
ניקו קובאץ' | Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images

מאמן באיירן מינכן לקראת המשחק נגד פדבורן: "היריבות תמיד משקיעות 100% מולנו, אם לא יותר". מוליכת הטבלה תנסה להמשיך את המומנטום הטוב נגד הכחולים. דורטמונד תנסה לחזור למסלול הניצחונות נגד ורדר ברמן

(גודל טקסט)

המחזור השישי בליגההגרמנית יפתח הערב (שישי) כשאוניון ברלין תארח את פרנקפורט, אך עיקר המשחקים ייערכו מחר כאשר במוקד ניצבת המוליכה לייפציג, אשר תארח את שאלקה לקרב צמרת מותח. במקביל, באיירן מינכן תתארח אצל נועלת הטבלה פדבורן ודורטמונד תנסה לחזור למסלול הניצחונות בביתה נגד ורדר ברמן.

פדבורן – באיירן מינכן (16:20, שידור ישיר בספורט3 לצד חגיגה גרמנית)
באיירן מינכן האלופה מחושבה להשלים ניצחון שני ברציפות בליגה, לאחר שהביסה 0:4 את קלן במחזור הקודם, ולטפס לפסגת הטבלה על חשבון המוליכה לייפציג. מול הבווארים ניצבת העולה החדשה פדבורן, נועלת הטבלה בימים אלו אשר מחזיקה במאזן עלבו של ארבעה הפסדים ותיקו אחד. בעיתונות הגרמנית כינו את ההתמודדות כמאין "הכנה" למפגש בין באיירן לטוטנהאם בליגת האלופות, והצביעו על כך שפדבורן תהיה חייבת לחולל ניסים בהגנתה אם היא לא רוצה לספוג חמישה שערים.

מנגד, המאמן ניקו קובאץ' הבהיר: "מה שקורא כאן ועכשיו הוא מה שחשוב. זה לא יהיה משחק קל. היריבות מולנו בדרך כלל נותנות 100% על המגרש אם לא יותר. לעולם לא נזלזל בקבוצה שתשחק מולנו". דויד אלאבה החלים מהפציעה בברך שהשביתה אותו תקופה ונכלל בסגל. מי שלא יקח חלק בהתמודדות הוא איבן פרישיץ, אשר חולה בשפעת ונשאר בחוץ.

קובאץ'
קובאץ' "לעולם לא נזלזל ביריבה שלנו" (Christian Kaspar-Bartke/Bongarts/Getty Images)

לייפציג – שאלקה (16:20, שידור ישיר בספורט3 לצד חגיגה גרמנית)
המשחק המרכזי של המחזור. לייפציג המארחת מוליכה את טבלת הבונדסליגה לאחר ארבעה ניצחונות מרשימים, כשאיבוד הנקודות היחידי שלה היה בתיקו 1:1 נגד באיירן מינכן בתחילת החודש. למרות הרצף הטוב, חניכיו של יוליאן נגלסמן יצטרכו להתמודד מול שאלקה החזקה של דויד ואגנר, אשר ניצחה בכל שלושת משחקי הליגה האחרונים ורחוקה רק שלוש נקודות מפסגת הליגה.

"זה ברור שאנחנו לא מתחילים לקרר את השמפניות אחרי חמישה משחקים. לא ברור לי מדוע לא מחשיבים את שאלקה כמועמדת לזכייה באליפות, למרות שהם רחוקים שלוש נקודות מאיתנו" אמר נגלסמן לפני המשחק. טימו ורנר, מלך השערים של לייפציג, יקבל הרבה יחס מההגנה האורחת ויצטרך לעשות את ההבדל עבור קבוצתו. במקביל, אמין האריט המרוקאי יהיה האיש המרכזי של הכחולים.

ורנר. על החלוץ מוטלת הרבה אחריות במפגש הגדול (Maja Hitij/Bongarts/Getty Images)
ורנר. על החלוץ מוטלת הרבה אחריות במפגש הגדול (Maja Hitij/Bongarts/Getty Images)

דורטמונד – ורדר ברמן (19:20, שידור ישיר בספורט2)
בורוסיה דורטמונד לא יכולה להרשות לעצמה לאבד נקודות. הצהובים-שחורים איבדו פעמיים יתרון במחזור הקודם נגד פרנקפורט וסיימו ב-2:2 חמוץ אשר מנע מהם את המקום הראשון בטבלה. המאמן לוסיאן פאברה אמר לקראת המשחק החשוב: "ורדר ברמן היא קבוצה טובה מאוד. קשה מאוד לשחק מולה. אם הם יבקיעו שער יתרון מולנו, אני בטוח שהם יעברו למשחק הגנה מופתי". ג'יידון סאנצ'ו ינסה להמשיך את פתיחת העונה הטובה שלו, לאחר שכבש שלושה שערים והוסיף עליהם חמישה בישולים לחבריו. מלך השערים של דורטמונד פאקו אלקאסר צפוי לפתוח לצד האנגלי הצעיר.

סאנצ'ו. ינסה להמשיך את כושרו נגד ורדר ברמן (Christian Kaspar-Bartke/Bongarts/Getty Images)
סאנצ'ו. ינסה להמשיך את כושרו נגד ורדר ברמן (Christian Kaspar-Bartke/Bongarts/Getty Images)

משחקים נוספים:
אאוגסבורג – באייר לברקוזן

הופנהיים – בורוסיה מנשנגלדבאך

מיינץ – וולפסבורג

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי