צפו בתקציר: באיירן מינכן ראשונה לאחר 2:3 על פאדרבורן

שחקני באיירן מינכן חוגגים
שחקני באיירן מינכן חוגגים | INA FASSBENDER/AFP/Getty Images

קוטיניו נתן בישול ענק לגנאברי (15) וקיבל ממנו בחזרה (56), לבנדובסקי כבש בפעם השישית ברציפות והבווארים ניצלו הפסד בכורה של לייפציג, 3:0 מפתיע לשאלקה בבית. דורטמונד סיימה ב-2:2 מאכזב נגד ורדר ברמן

(גודל טקסט)

המחזור השישי בבונדסליגה נמשכו היום (שבת) לאחר שפרנקפורט ניצחה אתמול את אוניון ברלין במשחק הפתיחה. רד בול לייפציג שעמדה בראש הטבלה ערב המחזור, רשמה את הפסדה הראשון העונה ואיבדה את הפסגה לבאיירן מינכן, שגברה על פאדרבורן בחוץ. בנוסף, שאר קבוצות הצמרת מנשנגלדבאך, לברקוזן ו-וולפסבורג ניצחו גם הן ושמו את הלחץ על בורוסיה דורטמונד, שלא עמדה בציפיות ושבוע נוסף איבדה נקודות, הפעם 2:2 נגד ורדר ברמן. (לצפייה בכל שערי השבת לחצו כאן)

ר.ב לייפציג – שאלקה 3:1
הקבוצה של יוליאן נאגלסמאן איבדה נקודות רק ב-1:1 נגד באיירן במחזור הרביעי, אך הערב רשמה את הפסד הבכורה שלה העונה בצורה צורמת מאוד. סאליף סאנה העלה את האורחים על לוח התוצאות בדקה ה-26, אחרי שעומאר מסקארל נגח ראשון כדור שהגיע מהקרן והסנגלי המשיך בנגיחה שלו לרשת. אמין חאריט הכפיל בפנדל בדקה ה-43 וארבע עשרה דקות מאוחר יותר, רבי מאטונדו בן ה-19 חתם התקפה מתפרצת עם סיומת מדויקת והבקיע את השלישי. אמיל פורסברג צימק בדקה ה-83, בעיקר בזכות העזרה של השוער נובל ששמט את הכדור.

פאדרבורן – באיירן מינכן 3:2
הדאבליסטית עבדה קשה מול העולה החדשה, אך הצליחה להשיג שלוש נקודות חשובות ולהעפיל למקום הראשון. רוברט לבנדובסקי המשיך את הרצף הנהדר שלו וכבש גם הפעם, לאחר שהרשית בכל אחד מהמחזורים הקודמים. אבל הגיבור של באיירן היה פיליפה קוטיניו. בדקה ה-15 הברזילאי סיפק בישול ענק לסרג' גנאברי שבעט מתחת לגופו של השוער. בדקה ה-56 התהפכו התפקידים והגרמני גמל לברזילאי עם בישול, כשהוציא כדור רוחב מעולה ולקוטיניו נותר רק לדחוק לרשת החשופה.

הפסד בכורה צורם ללייפציג. טימו ורנר (RONNY HARTMANN/AFP/Getty Images)
הפסד בכורה צורם ללייפציג. טימו ורנר (RONNY HARTMANN/AFP/Getty Images)

המארחת לא הרימה ידיים ובדקה ה-68 הצליחה לצמק משער נפלא של קאי פרוגר שבעט ליד הקורה ופנימה והכניע את מנואל נוייר. 11 דקות לאחר מכן לבנדובסקי ניצל בלבול בהגנת המארחים כדי להקפיץ בצורה נפלאה מעל השוער ולכבוש את השלישי של הבווארים, ג'אמילו קולינס צימק פעם נוספת עם בעיטה אדירה מרחוק אבל זה לא הספיק והאלופה השיגה את הניצחון.

סרג' גנאברי כבש את הראשון ובישל לקוטיניו, באיירן עלתה לפסגה. (INA FASSBENDER/AFP/Getty Images)
סרג' גנאברי כבש את הראשון ובישל לקוטיניו, באיירן עלתה לפסגה. (INA FASSBENDER/AFP/Getty Images)

דורטמונד – ורדר ברמן 2:2 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
אכזבה גדולה מצידה של דורטמונד, אשר שבוע שני ברציפות מאבדקת נקודות בליגה ומתרחקת מחבורת הצמרת. כבר בתחילת המשחק חניכיו של לוסיאן פאברה הופתעו ע"י האורחת, כשמילוט ראשיקה קיבל כדור מדייבי קלאסן והפגיז את השער של בורקי בדקה השביעית. הצהובים שחורים ידעו היטב כיצד לצאת מהמצב ותוך שתי דקות איזנו את התוצאה עם נגיחה טובה של מריו גצה. בדקה ה-41 המהפך ב"זיגנל אידונה פארק" הושלם כשמרקו רויס הקדים את שחקני ההגנה ונגח בעוצמה לשער. אך כמו שקרה לה הרבה לאחרונה, דורטמונד לא הצליחה לשמור על היתרון וספגה בדקה ה-55 ממרקו פרידל, שכבש מול רשת חשופה וקבע חלוקת נקודות בסיום.

שבוע שני של אכזבה בקרב שחקני דורטמונד (SASCHA SCHUERMANN/AFP/Getty Images)
שבוע שני של אכזבה בקרב שחקני דורטמונד (SASCHA SCHUERMANN/AFP/Getty Images)

אוגסבורג – באייר לברקוזן 3:0
חניכיו של פטר בוס השיגו שלוש נקודות חשובות, בייחוד לאור הניצחונות של שאר היריבות לצמרת. בדקה ה-34, פלוריאן נידרלכנר כבש שער עצמי בנגיחה והעלה את האורחים ליתרון. קווין וולנד הכפיל בדקה ה-78 עם הקפצה נהדרת מעל השוער וקאי האברץ השלים את החגיגה, כשכבש מקרוב את השלישי בדקה ה-84.

תוצאות נוספות
הופנהיים – בורוסיה מנשנגלדבאך 3:0

מיינץ – וולפסבורג 1:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי