ניקו קובאץ': "קוטיניו רוקד עם הכדור, הוא פשוט פנטסטי"

פליפה רוטיניו
פליפה רוטיניו | Martin Rose/Bongarts/Getty Images

מאמן באיירן הרעיף מחמאות על הקשר, שכבש ובישל ב-2:3 על פאדרבורן וסייע לבווארים לעלות לפסגה. בדורטמונד הרוחות סוערות לאחר התיקו נגד ברמן, פאברה ספג ביקורות. רויס: "צריכים להיות יותר אמיצים במשחקי הבית"

(גודל טקסט)
משחקי השבת במחזור השישי של הבונדסליגה הסתיימו אתמול (שבת) עם בשורה חדשה לעונה הזו, אך ישנה בכדורגל הגרמני – באיירן מינכן שבה לפסגה. הבווארים גברו 2:3 על פאדרבורן משערים של סרג' גנאברי, פיליפה קוטיניו ורוברט לבנדובסקי וניצלו את ההפסד 3:1 של רד בול לייפציג לשאלקה כדי לחזור אל המקום אליו הם כל כך רגילים. בורוסיה דורטמונד איבדה הזדמנות להיצמד לאלופה עם תיקו נוסף, הפעם 2:2 ביתי מול ורדר ברמן.


גיבור המשחק מבחינת באיירן הוא הקשר הברזילאי, שכבש את השער השני במשחק ובישל את הראשון ונדמה שהוא מתחיל להתחבר לפילוסופיית המשחק שמנחיל המאמן ניקו קובאץ'. קוטיניו אמר בסיום: "אני שמח שעלינו לפסגה, אנחנו צריכים לעבוד מאוד קשה כדי לשמור עליה. כמו שתמיד אמרתי, הבונדסליגה זו ליגה תחרותית, יש כאן משחקים אינטנסיביים והכל יכול לקרות".


ניקו קובאץ' הרעיף מחמאות על הקשר: "כל מי שהיה היום באצטדיון, בין אם הוא אוהד פאדרבורן או באיירן, נהנה מפיליפה קוטיניו. לפעמים זה נראה שהוא רוקד עם הכדור, הוא יודע בדיוק מה לעשות ומתי כדי להשפיע באופן חיובי על המשחק. הוא מכיר את הקבוצה יותר ויותר, חכמת המשחק שלו נותנת לנו מימד נוסף. כששחקן מברזיל שמח ומציג יכולת גבוהה כזאת, זה פשוט פנטסטי". המאמן התייחס גם למשחק עצמו: "יכולנו להכריע אותו כבר במחצית הראשונה, אך הקשינו על עצמנו. החזרנו אותם למשחק במחצית השנייה. אני לא מרוצה מהדרך, אך מסופק מהתוצאה".





היריבה הגדולה של באיירן, בורוסיה דורטמונד, מאוכזבת מהתיקו הביתי מול ורדר ברמן ועל פי דיווחים בגרמניה הרוחות בזיגנל אידונה פארק סוערות. מדובר בפתיחת העונה הגרועה ביותר של דורטמונד מזה חמש שנים והיא ממוקמת שביעית בטבלה עם 11 נקודות. למרות זאת, היא נמצאת במרחק של שלוש נקודות בלבד מבאיירן.


החיפוש אחר אשמים הולך וגובר במועדון ומי שנמצא במוקד הוא מאמן הקבוצה לוסיאן פאברה. בתקשורת המקומית מבקרים את השווייצרי, שדיבר בסיום על "משחק טוב" של קבוצתו. בגרמניה טוענים שהוא לא יודע למצוא תשובות טקטיות למשחקים מול יריבות נחותות ממנו. בין האוהדים קיים מרמור רב כלפיו ולגבי יכולת הקבוצה להכריע משחקים.


קפטן הקבוצה מרקו רויס, שכבש במשחק, אמר בסיום: "היינו צריכים להיות יותר עקביים במשחק שלנו על מנת לכבוש את השער השלישי. שיחקנו לא טוב במחצית השנייה, זה היה משחק שיכול היה ללכת לשני הכיוונים. אנחנו צריכים להיות יותר אגרסיביים ואמיצים במשחקי הבית".


מרקו רויס מאוכזב.
מרקו רויס מאוכזב. "לא שיחקנו טוב" (Baron/Bongarts/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי