קלוזה: "לבנדובסקי טוב פי עשרה ממה שאני הייתי איי פעם"

רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי | CHRISTOF STACHE/AFP/Getty Images

מאמן הנוער של באיירן ושחקן המועדון בעבר, הרעיף שבחים על הפולני וחשף מי השחקן שאיתו הכי נהנה לשחק. הרננדז סיפר שדחה את ריאל מדריד והוסיף: "רציתי לצאת מאיזור הנוחות". וגם: ההבטחה שקיבל כשחתם

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)
אנחנו בסה"כ באמצע אוקטובר ולרוברט לבנדובסקי, החלוץ הפולני של באיירן מינכן, יש כבר 15 שערים העונה (וזה עוד מבלי להזכיר את הנבחרת). החלוץ כבש בכל אחד ממשחקיו במדי הבווארים מאז משחק הסופר-קאפ הגרמני נגד בורוסיה דורטמונד. מי שהרעיף הפעם שבחים על החלוץ הוא מירוסלב קלוזה, מאמן הנוער של באיירן מינכן וחלוץ גדול בעצמו, האיש שכבש יותר מכל אחד אחר במונדיאלים.


קלוזה אמר: "לבנדובסקי שחקן מאוד דומה בסגנון, הוא חלוץ רחבה, אבל האמת שהוא טוב פי עשרה ממה שהייתי איי פעם. הוא חזק באוויר ובמשחק הגובה, טוב מאוד עם הכדור ומסיים נהדר בשתי רגליים. הוא חלוץ גדול". כמו כן, קלוסה בחר את השחקן שהכי נהנה לשתף איתו פעולה: "תומאס מולר. הייתה לנו הבנה עיוורת על המגרש, מבלי לדבר. קל מאוד לשחק איתו משום שהוא שחקן חכם שמבין את כל חבריו".


בינתיים, לוקאס הרננדז, שחקן הרכש היקר בהיסטוריה של המועדון, התראיין במולדתו וסיפר על הסיבות שבעטיין הצטרף הקיץ. דייגו סימאונה אמר לא מזמן שעזיבתו של הרננדז כאבה לו יותר מאשר עזיבתו של אנטואן גריזמן – משום שהמגן גדל באתלטיקו.




הרננדז סיפר: "ריאל מדריד ניסתה לצרף אותי בעבר. לא יכולתי לעשות את זה לאוהדי אתלטיקו. 90% מהמועדונים לא היו קונים שחקן פצוע. זה הרגע שבו הבנתי שהם באמת מעוניינים בי. במדריד היה לי הכל אבל באיירן היא שיפור ענק, עם המעבר הצארפתי לאחת הקבוצות הטובות בעולם. רציתי להפעיל על עצמי לחץ ולצאת מאיזור הנוחות. ההיסטוריה של המועדון מרשימה אותי וגם המשפחתיות. כולם חברים של כולם. המועדון הזה תואם את השאיפות שלי".


על חולצה מספר 21: "זה היה ברור כבר בשיחות. זכיתי עם הנבחרת במונדיאל כשלבשתי את המספר הזה וגם בליגה האירופית עם אתלטיקו מדריד. במועדון אמרו לי שזה המספר שהיה שייך לפיליפ להאם ואף אחד לא לבש אותו מאז. הם הבטיחו לי שאקבל אותו וזו גם הייתה הבעת אמון".



לוקאס הרננדז. דרש את חולצה מספר 21 (Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי