הפתיחה הרעה מזה 9 שנים: "באיירן מינכן שוב בוערת"

תומאס מולר
תומאס מולר | Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images

הבווארים ספגו בתוספת הזמן ב-2:2 נגד אאוגסבורג ולפי "בילד" שוב מתחוללת סערה במועדון. נוייר תקף: "יש לנו בעיה בראש, זה קורה לנו יותר מדי פעמים". ניקלאס זולה קרע את הרצועה הצולבת וייעדר תקופה ארוכה

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)
בגרמניה מתקשים לזכור מתי צמרת הבונדסליגה הייתה כל כך צפופה אחרי שמונה מחזורים. מנשנגלדבאך ו-וולפסבורג הן המדורגות ראשונות עם 16 נקודות כל אחת, מיד אחריהן האלופה באיירן מינכן, דורטמונד ורד בול לייפציג עם 15 כ"א וזה ממש לא הסוף, כי אז נמצאות שאלקה (משחק חסר), פרייבורג, איינטרכט פרנקפורט ולברקוזן עם 14 נקודות כל אחת – שתי נקודות הפרש מהראשונה לתשיעית.


הטבלה הסתבכה עוד יותר אתמול (שבת), כשלייפציג ו-וולפסבורג נפרדו ב-1:1 דורטמונד הכניעה 0:1 את מנשנגלדבאך משער של מרקו רויס ובאיירן מינכן לא ניצחה משחק שני ברציפות לאחר שספגה בתוספת הזמן ונפרדה מאאוגסבורג ב-2:2. עבור הבווארים זוהי פתיחת העונה הכי רעה מזה תשע שנים, ואחרי שבשנה שעברה ניקו קובאץ' ושחקניו זכו באליפות בשיניים, אחרי מהפך דרמטי על דורטמונד, ב"בילד" כבר יצאו בהצהרה בכותרת הראשית: "באיירן מינכן שוב בוערת!".


השוער והקפטן מנואל נוייר לא ברח מהביקורות ואמר: "ניצחנו רק ארבעה משחקים בשמונה משחקים – זה ממש לא מה שאנחנו מכוונים אליו. אם ספגנו שניות משריקת הפתיחה ושניות לפני סיום המשחק, זה אומר משהו, יש לזה משמעות. זה קורה לנו יותר מדי פעמים, אולי אנחנו יותר מדי בטוחים בעצמנו וזאת בעיה בראש שלנו. ככה לא צריכה להיראות באיירן מינכן".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by ספורט1 (@sport1sport2) on



המאמן ניקו קובאץ' היה תקיף במסיבת העיתונאים ואמר: "היו לנו מספיק מצבים כדי לנצח את המשחק, הזדמנויות של 100 אחוז. ספגנו שני שערים משתי בעיטות, זה מעצבן אותי. היכולת של תומאס מולר? מה אתם רוצים שאגיד על שחקן שהיה 10 דקות על המגרש? אתם כעיתונאים הייתם נותנים ציון לשחקן שעלה ל-10 דקות? לא, אז בטח שגם אני לא צריך לתת. השחקנים שהיו על הדשא עשו עבודה טובה".


אם לא די בצרות, הבוקר אישרה באיירן מינכן שהבלם ניקלאס זולה קרע את הרצועה הצולבת ברגלו השמאלית וייאלץ לעבור ניתוח, מה שכמובן ישבית אותו כחצי שנה לכל הפחות. בבאיירן בוודאי מננחמים כעת בכך שג'רום בואטנג, שהיה עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה, לא שוחרר בסופו של דבר בקיץ כי הוא כעת הבלם היחיד שיהווה גיבוי ללוקה הרננדז ובנג'מין פבאר שישתפו פעולה במרכז ההגנה.



זולה ממרר בבכי. ישוב רק ב-2020 (Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי