מולר: "מרגיש נפלא", באיירן חטפה: "80 דקות עלובות"

תומאס מולר
תומאס מולר | Lars Baron/Bongarts/Getty Images

הקשר הגרמני עלה מהספסל וכבש את שער הניצחון הדרמטי זכה למחמאות: "הוא הג'וקר, עשה זאת בסטייל", אולם הדאבליסטית ששברה שיא בגביע הזיעה נגד הקבוצה מליגת המשנה. קובאץ': "לבנדובסקי היה צריך לנוח, הוא מבין"

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)
באיירן מינכן הראתה אתמול (שלישי) את האופי הבווארי המוכר כשביצעה מהפך מאוחר בדרך לשלב הבא בגביע הגרמני, בדיוק כמו בעונת 2011/12 נגד אותה היריבה. סרג' גנאברי (83) ותומאס מולר (89) היו גיבורי המשחק ומנעו מבוכה מול בוכום בזמן שרוברט לבנדובסקי שעלה מהספסל, נעצר לראשונה מאז חודש אוגוסט.  הבווארים צלחו את 32 משחקי החוץ האחרונים שלהם במפעל – שיא כל הזמנים, בזמן שאלפונסו דיוויס "זכה" לכבוד המפוקפק לכבוש שער עצמי ראשון בבאיירן במסגרת הגביע לראשונה מזה 47 שנים.


ניקו קובאץ': "בגביע הכי חשוב זה לעבור. היריבה עשתה משחק נהדר והראתה איך אנדרדוג יכול לקבל סיכוי להצליח. אם כבר אחרי 40 שניות בוכום הגיעה למצב כל כך מסוכן כנראה שהשחקנים לא הבינו שצריך לשחק בריכוז מלא. הגישה שלנו הייתה בעייתית. היינו לא טובים ב-60-70 דקות, לא שלטנו במשחק. המחליפים פיליפה קוטיניו ותומאס מולר עזרו לנו להיות טובים. לבנדובסקי היה צריך לנוח".


מולר, שחווה עונה קשה במועדון, עלה מהספסל בדקה ה-65 במקומו של טוליסו ולקראת הסיום היה שם כדי לדחוק לרשת מכל הלב. זה היה שערו השני העונה והראשון מזה חודש וחצי. הגרמני אמר: "ניצחנו פעמיים 1:2 והיה קשה מאוד, אריאן רובן אמר בזמנו (עונת 2011/12) 'צריך להילחם'. לחצנו על הדוושה במחצית השנייה למרות שהיינו רוצים להשוות עוד קודם. הם היית רואים את השמחה, איזו התרגשות, תחושת האושר הזו להבקיע את שער הניצחון במשחק כזה. זה מאחורינו. לא נראינו טוב בשלושת המשחקים האחרונים אבל ניצחנו ואין צורך לנתח". 




בגרמניה שמחו לכבודו של מולר. בטוויטר של המועדון נכתב "מורה הדרך". "באיירן בשלב הבא תודות לג'וקר מולר", נכתב ב"בילד". "בוכום כבר הראתה שבגביע הכל יכול לקרות אבל אז הגיע המחליף". עוד נכתב על הספסל של באיירן שהיה עמוס בכוכבים בשווי 265 מיליון יורו בזמן שהשווי של כל הסגל של הקבוצה מליגת המשנה הוא 15.3 מיליון יורו. "מולר, בסטייל", נכתב ב"קיקר" שם עוד צוין כי באיירן הציגה 80 דקות שערוריות: "ממש היה קשה להאמין שמה שקרה על כר הדשא".

אז בבאיירן יודעים שהמשחקים האחרונים היו מאכזבים, אבל המנהל המקצועי חסן סליהמידיץ' מרוצה מכך שהסגל הרחב עוזר: "יש לנו שחקנים טובים שנדחקו הצידה ושיחקו פחות לאחרונה", ולאחר מכן נעלם בלי לתת הסבר למה שקרה ביום שבת תצא באיירן למשחק חוץ לא קל נגד איינטרכט פרנקפורט, ושבוע לאחר מכן (לאחר משחק בליגת האלופות באמצע השבוע) תפגוש את בורוסיה דורטמונד בקלאסיקר של הכדורגל הגרמני.



רוברט לבנדובסקי. לא רגיל לפתוח על הספסל (Lars Baron/Bongarts/Getty Images)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי