צפו: באיירן התפרקה והובסה 5:1 מול איינטרכט פרנקפורט

תומאס מולר
תומאס מולר | Alex Grimm/Bongarts/Getty Images

האלופה נותרה בעשרה שחקנים בשלב מוקדם וספגה חמישייה בליגה לראשונה מאז 2009. קוסטיץ' (25), סו (33), אברהם (49), הינטרגר (61) ופסיינסה (85) חגגו על חשבון הבווארים. לבנדובסקי (37) רק צימק

(גודל טקסט)

המחזור העשירי בבונדסליגה נמשך היום (שבת) עם חמישה משחקים, כשבמוקד באיירן מינכן התבזתה בפרנקפורט עם תבוסה 5:1 לאיינטרכט ורושמת פתיחת עונה חלשה במיוחד עם חמישה ניצחונות בלבד בעשרה משחקים. האלופה ספגה חמישייה ראשונה במסגרת הליגה לאחר עשור וירדה אל המקום הרביעי בטבלה. במשחקים נוספים שנערכו ר.ב. לייפציג חגגה עם 0:8 על מיינץ ובמקביל בורוסיה מנשנגלדבאך שמרה על הפסגה, כשגברה 1:2 על באייר לברקוזן.

התפרקות. אין דרך אחרת להגדיר את המשחק של באיירן מינכן, שקרסה מול פרנקפורט בהופעתו ה-500 של תומאס מולר במועדון. המשחק נפתח בצורה נוראית עבור אלופת גרמניה, שנותרה בעשרה שחקנים כבר בדקה התשיעית לאחר עבירה של ג'רום בואטנג על גונסאלו פסיינסיה, שמנע ממנו מצב כיבוש בטוח. מאותו הרגע המארחת לקחה את השליטה במשחק ועלתה ליתרון בדקה ה-25 עם שער של פיליפ קוסטיץ' אחרי התקפה נהדרת. הבליץ של פרנקפורט נמשך וכעבור שמונה דקות היא עלתה ל-0:2, כשקוסטיץ' הפעם בישל לג'יבריל סו. באיירן מינכן לא ויתרה בקלות על המשחק ובדקה ה-37 רוברט לבנדובסקי כבש את השער המצמק וקבע את תוצאת המחצית.

הבווארים חלמו על קאמבק, אבל ארבע דקות בלבד בתוך המחצית השנייה ספגו את השער השלישי לאחר שדוד אברהם הסתנן לרחבה ודחק את הכדור אל הרשת של נוייר. בדקה ה-61 ההפסד של באיירן כבר הפך לתבוסה, כשמרטין הינטרגר הגיע ראשון לכדור קרן וקבע 1:4 מטורף. בדקה ה-85 פסיינסה הצטרף לחגיגה וחתם את תוצאת המשחק – 1:5 אדיר למארחת. בעקבות הניצחון, פרנקפורט עלתה למקום השישי עם 17 נקודות, באיירן מנגד ירדה למקום הרביעי עם נקודה יותר מהיריבה, והיא רחוקה ארבע נקודות מבורוסיה מנשנגלדבאך, שבפסגה.

רוברט לבנדובסקי בהלם ( Alex Grimm/Bongarts/Getty Images)
רוברט לבנדובסקי בהלם ( Alex Grimm/Bongarts/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי