הכיסא שלו רועד? קובאץ': "לא יכול לומר שאני מרגיש ביטחון"

ניקו קובאץ'
ניקו קובאץ' | Alex Grimm/Bongarts/Getty Images

הבווארים ספגו מפרנקפורט חמישייה ראשונה בליגה מאז 2009, המאמן המובס הודה: "בחיים לא ספגתי תבוסה כזו, אבל לא אוותר". מתיאוס זעם: "באיירן לא יכולה להפסיד 5:1". מולר רשם את הופעתו ה-500

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

באיירן מינכן מזייפת העונה בבונדסליגה, זה לא סוד והיא אמנם נותרה בעשרה שחקנים בשלב מוקדם לאחר הרחקתו של ג'רום בואטנג, אך אף אחד לא היה יכול להאמין שהאלופה תובס 5:1 במגרשה של איינטרכט פרנקפורט. למעלה מעשור חלף מאז שבאיירן ספגה חמישייה במסגרת הליגה, אז הובסה ב-2008/09 5:1 מול וולפסבורג. מעבר לכך, האלופה ספגה כבר 16 שערים העונה בעשרה מחזורים – גם זה לא קרה לה מאז אותה עונה.


ניקו קובאץ' יודע שבבוואריה אחרי כל הפסד כזה הכיסא רועד: "אני לא זוכר שכמאמן רשמתי תבוסה כזו. התחלנו את המשחק אבל תוך שמונה דקות הכל הפך לאי סדר אחד גדול. קשה לשחק כאן יותר מ-80 דקות בעשרה שחקנים מול יריבה כזו. במחצית הראשונה היינו לא רעים למרות שספגנו פעמיים. בהמשך ספגנו, כמובן שאסור לנו להפסיד 5:1. הביצועים שלנו במחצית השנייה היו ממש לא מה שאנחנו מצפים מאיתנו".


כשנשאל האם הוא מרגיש ביטחון מצד המועדון לגבי עתידו אמר: "אני לא יכול להגיד את זה, אבל התחושה שלי לא חשובה. צריך לשאול את מקבלי ההחלטות. אני לא נאיבי, אבל אני לא מוותר לעולם".


לוח התוצאות מציג את התבוסה ההיסטורית (Alex Grimm/Bongarts/Getty Images)


הקפטן מנואל נוייר: "העובדה ששיחקנו בעשרה שחקנים כבר אחרי עשר דקות לא מקלה על זה. אבל אסור לנו לספוג חמישה שערים. היו לנו הזדמנויות שלא ניצלנו אבל לא היינו נחושים מספיק, לא בהגנה. עלינו לחשוב הרבה על מה שקרה ולהשתפר".


ב"בילד נכתב: "קובאץ' חייב להיות כן עם עצמו. המשחק בפרנקפורט היה שפל עלוב. מתוך עשרה משחקי ליגה, באיירן ניצחה רק בחמישה". "אתה יכול להפסיד בפרנקפורט בעשרה שחקנים אבל לעולם לא 5:1", זעם לותר מתיאוס שמתח ביקורת קשה על ההרכב של המאמן כשבין היתר טוליסו חיכה 90 דקות על הספסל, דויד אלאבה שיחק כבלם בזמן שאלפונסו דיוויס התקשה מאוד בצד שמאל. "משבר הסתיו שוב פוגע בבאיירן", נכתב ב"קיקר". "השחקנים טועים המון וזה לא חדש, אבל המקום בטבלה היה מאוד נוח".


תומאס מולר רשם דווקא בערב כה גרוע של קבוצתו את ציון הדרך המרגש בדמות הופעה מספר 500 במדי באיירן מינכן. 328 משחקי ליגה בין היתר ו-107 הופעות בליגת האלופות. הוא השתווה לבסטיאן שוונשטייגר בטופ 10 שיאני ההופעות של באיירן ובקרוב יוכל לטפס למקום החמישי."זה מספר מדהים, לא האמנתי בתחילת הקריירה שאוכל להגיע למספרים כאלה בתחילת הקריירה. זה נראה אטופי להגיע לזה במועדון שהייתי חלק ממנו כל חיי", אמר מולר. כמו כן, רוברט לבנדובסקי רשם את הופעתו ה-300 בבונדסליגה (169 במדי באיירן) כשעד עתה כבש 216 שערים.




שחקני באיירן מאוכזבים ( DANIEL ROLAND/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי