אופטימיות בדורטמונד: "יודעים מה לעשות כדי להשתפר". רויס יחזור

מרקו רויס
מרקו רויס | Dean Mouhtaropoulos/Bongarts/Getty Images

לאחר התבוסה הקשה נגד באיירן מינכן, דורטמונד חוזרת לבונדסליגה ותארח את נועלת הטבלה (שישי, 21:25, ישיר בספורט1). הקפטן החלים לגמרי וצפוי לפתוח ביחד עם אלקאסר, הזאר וסאנצ'ו. פאברה: "צריך להתקדם"

(גודל טקסט)

בתום פגרת הנבחרות, בורוסיה דורטמונד תחזור מחר (שישי) לבונדסליגה, כשתארח את נועלת הטבלה פאדרבורן (21:25, ישיר בספורט1) במשחק הפתיחה של המחזור ה-12. לאחר התבוסה הכואבת לבאיירן מינכן במשחק האחרון, המאמן לוסיאן פאברה הבהיר כי הוא ושחקניו התקדמו: "אני לא מעוניין לדבר על המשחק הזה יותר. אנחנו יודעים שאנחנו חייבים להשתפר, וזה בדיוק מה שנעשה".

המאמן השווייצרי הוסיף: "אנחנו מכבדים מאוד את פדבורן. אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות כדי לנצח, ואנחנו מאוד רוצים את זה". החדשות הטובות של הצהובים-שחורים הגיעו מכיוונו של הקפטן מרקו רויס, שהחלים לגמרי מפציעתו בזמן הפגרה: "במשך כל השבוע הוא התאמן היטב" סיפר מאמנו.

מלבדו של רויס, ג'יידון סאנצ'ו צפוי להמשיך ב-11 ולהוות גורם מרכזי במשחק הקרוב. פאקו אלקאסר וטורגן הזאר עתידים להשלים את החוד הקדמי של דורטמונד. מי שלא ייקח חלק בהתמודדות הוא תומאס דלייני, שנפצע במהלך הפגרה עם נבחרת דנמרק ולא יהיה כשיר למשחקים הקרובים.

פאברה:
פאברה: "יודעים מה צריך לעשות כדי להשתפר" (INA FASSBENDER/AFP via Getty Images)

פאדרבורן מגיעה להתמודדות לאחר שלושה הפסדים רצופים, בהם היא כלל לא מצאה את הרשת. מאז פתיחת העונה, החבורה של סטפן באומגארט הפסידה בתשעה משחקים, ונמצאת עמוק בתוך תחתית טבלת הליגה הגרמנית, כשבמאזנה יש ארבע נקודות בלבד.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי