צפו: 0:4 קליל לבאיירן מינכן, מנשנגלאדבך נכנעה לאוניון ברלין

בנג'מין פבאר, תומאס מולר
בנג'מין פבאר, תומאס מולר | Lars Baron / Staff

פאבר, טוליסו וגנאברי כבשו וסגרו עניין תוך כחצי שעה וקוטיניו הוסיף. המוליכה נעצרה לאחר שלושה ניצחונות רצופים אך שומרת על הפסגה. דיאבי הציל את לברקוזן מהפסד ביתי, 1:4 מרשים ללייפציג על פ.צ. קלן

(גודל טקסט)
המחזור ה-12 בבונדסליגה שנפתח אתמול (שישי) בסערה עם התיקו 3:3 המטורף בין בורוסיה דורטמונד לפאדרבורן כאשר הצהובים-שחורים עשו קאמבק נהדר, נמשך גם הערב (שבת) עם לא פחות משישה משחקים. באיירן מינכן הביסה 0:3 את פורטונה דיסלדורף במשחק חוץ. בורוסיה מנשנגלאדבך המוליכה רשמה הפסד מפתיע כשפגשה את אוניון ברלין (2:0) אך עדיין שומרת על הפסגה (לחצו כאן וצפו בשערי השבת). במשחק המאוחר של הערב פגשה לייפציג את פ.צ. קלן וניצחה 1:4.

פורטונה דיסלדורף – באיירן מינכן 4:0

מאז מינויו של האנט-דיטר פליק, באיירן מינכן חזרה, ובגדול. לאחר הניצחון המרשים 0:4 על בורוסיה דורטמונד בקלאסיקר, הגיע עוד ניצחון חלק והפעם במשחק החוץ בדיסלדורף. משחק שהוכרע, למעשה, תוך קצת יותר מחצי שעה. המערך ההתקפי של המאמן עשה את שלו כאשר תומאס מולר, פיליפה קוטיניו, סרג' גנאברי ורוברט לבנדובסקי שיחקו יחד. מה שמפתיע הוא שהחלוץ הפולני לא היה חלק בקונצרט.

 

בנג'מין פאבר העלה את האלופה ליתרון בדקה ה-11 כאשר דחף רגל למסירה של ג'ושוע קימיך לאחר קרן קצרה. בדקה ה-27 המארחת חילקה מתנה לאחר איבוד כדור חסר אחריות, קורנטן טוליסו אמר תודה וכבש אחרי כדור רוחב של סרג' גנאברי, ושחקן הכנף הלוהט קבע את תוצאת המחצית בדקה ה-34 מתוך הרחבה לאחר בישול של תומאס מולר.



גנאברי וטוליסו חוגגים. ניצחון קל ( INA FASSBENDER / Contributor)


באיירן הורידה הילוך אבל בדקה ה-70 הוסיפה שער נוסף עם מתפרצת נהדרת בסיומה קוטיניו כבש שער קל מול השער החשוף. באמצע השבוע תתארח באיירן בסרביה נגד הכוכב האדום בלגרד וביום שבת תארח בביתה את באייר לברקוזן.

 

באייר לברקוזן – פרייבורג 1:1

האורחת עלתה ליתרון כבר בדקה החמישית כאשר החלוץ לוקאס הולר התגנב מאחורי כולם ונגח מעולה לרשת לאחר כדור קרן. לברקוזן הצליחה להשוות בדקה ה-36 בבעיטה חדה של מוסא דיאבי, החלוץ הצעיר שפתח לראשונה העונה בהרכב וענה בשער בכורה.
 


אוניון ברלין – בורוסיה משנגלאדבך 0:2

המוליכה נעצרה לאחר שלושה ניצחונות ליגה רצופים אך עדיין מחזיקה במקום הראשון בעוד המארחת מחזיקה ברצף מרשים משלה בדרך למקום באמצע הטבלה. אנתוני אוג'ה הכניס את גלאדבך להלם כשנגח נפלא בדקה ה-14 לאחר הגבהה של מרקוס אינגבארטסן מצד שמאל. בתוספת הזמן (90+2) המלאכה הושלמה סופית כאשר סבסטיאן אנדרסון כבש שער קל מול השער החשוף ונגח את ה-0:2



אוג'ה חוגג. אוניון ברלין הפתיעה את המוליכה (picture alliance / Contributor)

ורדר ברמן – שאלקה 2:1

אמין האריט כבש בדקה ה-43 כשניסה להרים לרחבה אך החלוץ מארק אות' לא הצליח להגיע בנגיחה. בכל מקרה הכדור הכניע את השוער והאורחת מגלזרקינכן עלתה ליתרון.  בדקה ה-53 היתרון הוכפל כאשר בניטו רמאן חטף כדור משחקן הגנה וסיים כמו גדול. השופט החליט שלא לשרוק והאורחת חגגה. המארחת עוד עלולה למצוא את עצמה מתחת לקו האדום בתום המחזור כשהיא רחוקה כרגע רק שתי נקודות מהאיזור המסוכן. יויה אוסקו גרם לתקווה אצל ברמן כשכבש מקרוב לאחר הדיפה גדולה של אלכסנדר נובל אך לא מעבר. 


לייפציג – פ.צ. קלן 1:4 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
לייפציג חזרה למקום השני בטבלה אליו עלתה זמנית באיירן מינכן, וזאת אחרי ניצחונה הביתי הערב 1:4 על פ.צ. קלן. טימו ורנר כבש ראשון בדקה ה-22, אמיל פורסברג רשם צמד (32 בפנדל ו-79 בכדור חופשי), קונראד ליימר השלים את רשימת הכובשים של לייפציג (37). 


במשחק נוסף: איינטרכט פרנקפורט – וולפסבורג 2:0


מוסא דיאבי כובש שער בכורה (Christof Koepsel/Bongarts/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי