דיווח: ג'יידון סאנצ'ו מרגיש מושפל ושעיר לעזאזל בדורטמונד

ג'יידון סאנצ'ו
ג'יידון סאנצ'ו | Oliver Hardt/Bongarts/Getty Images

ב"אתלטיק" טענו כי הביקורות שספג בפומבי מהמנהל המקצועי מיכאל צורק והמאמן לוסיאן פאברה, בתוספת להחלפתו בדקה ה-36 ב"קלאסיקר" נגד באיירן, גרמו לתחושה עזה של קיפוח אצל האנגלי בן ה-19

(גודל טקסט)

היחסים בין ג'יידון סאנצ'ו לבורוסיה דורטמונד מתדרדרים. על רקע העונה המאכזבת שעוברת על המועדון מחבל הרוהר ולמרות שכבש ארבעה שערים ובישל שישה נוספים בעשר הופעות ב-2019/20, הקיצוני האנגלי ספג ביקורות בשבוע האחרון מצד המנהל המקצועי מיכאל צורק והמאמן לוסיאן פאברה.

לאחר שחזר מפגרת הנבחרות, צורק אמר על השחקן בן ה-19 שהוא "לא בתקופה הכי טובה שלו", בעוד פאברה טען כי הוא "חייב ללמוד לנהל את חייו כמקצוען".החיצים הופנו לעבר סאנצ'ו לאחר שב"קלאסיקר" נגד באיירן מינכן לפני שבועיים, בו הובסה קבוצתו 4:0, פאברה הוריד אותו לספסל לאחר 36 דקות בלבד ונימק את ההחלטה ב"תצוגה לא מספיק טובה" שלו.

התוכחות מצד הצוות המקצועי גרמו לסאנצ'ו להרגיש "מושפל, שעיר לעזאזל ולא מוגן", כך דיווח היום (ראשון) דיוויד אורנשטיין ממגזין "אתלטיק". על פי הדיווח, במחנה של האנגלי ראו בחילוף נגד באיירן סיטואציה מבישה, כשבמקביל מודעים שם להתעניינות מצד ברצלונה, ליברפול, מנצ'סטר יונייטד וריאל מדריד בשחקן. בנוסף, אורנשטיין טען כי צורק ופאברה גיששו אצל נציגיו של הקיצוני ושאלו פעמיים אם הוא מתכוון לעזוב את דורטמונד בינואר, מה שמצביע על כך שהצוות המקצועי מראה לשחקן את הדלת החוצה ומנסה לעורר את תשומת הלב המחזרות.

ביקר את סאנצ'ו בפומבי. פאברה (INA FASSBENDER/AFP via Getty Images)
ביקר את סאנצ'ו בפומבי. פאברה (INA FASSBENDER/AFP via Getty Images)

סאנצ'ו פרץ לגדולה בבורוסיה דורטמונד בעונה הקודמת, כשהבקיע 14 שערים ובישל 12 נוספים ומיצב את עצמו כאחד הכשרונות המבטיחים בכדורגל העולמי. אבל במועדון מחבל הרוהר הדברים הולכים מדחי אל דחי בעונה הנוכחית והקבוצה שמטה כבר 16 נקודות מתוך 36 אפשריות בליגה הגרמנית, מה שהביא לפספוס הזדמנויות רבות לעלות לפסגה ולנצל את העובדה שבאיירן מינכן פתחה את העונה בצורה מקרטעת וגם שאר היריבות לצמרת לא השכילו לפתוח פער.

ביום שישי האחרון, הצהובים-שחורים ניצלו מהפסד מביך לפאדרבורן האחרונה בטבלה, כשחזרו מפיגור 3:0 ל-3:3. ביום רביעי הקרוב הם יתארחו אצל ברצלונה בקאמפ נואו, במשחק קריטי מבחינתם על מנת לשמור על סיכוי להעפיל לשמינית גמר ליגת האלופות, כאשר מבחינת פאברה זה עשוי להיות משחק שיכריע לגבי עתידו במועדון.

יעזוב את דורטמונד בינואר? ג'יידון סאנצ'ו (Jörg Schüler/Bongarts/Getty Images)
מרגיש מושפל. ג'יידון סאנצ'ו (Jörg Schüler/Bongarts/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי