המנהל המקצועי של דורטמונד: "לייפציג עושה עונה טובה? גם אנחנו"

לוסיאן פאברה, מיכאל צורק
לוסיאן פאברה, מיכאל צורק | Martin Rose/Bongarts/Getty Images

מיכאל צורק אמר לקראת מפגש הפסגה (שלישי 21:20, ספורט2): "אנחנו בלתי מנוצחים בבית וזה אמור להישאר כך. הולאנד? הוא שחקן של זלצבורג כרגע". פאברה: "אנחנו יכולים לשנות מערך. פריז? מחכים לפגוש את ניימאר"

(גודל טקסט)

דורטמונד גילתה היום (שני) כי על מנת להעפיל לרבע גמר ליגת האלופות היא תיאלץ לעבור את פריז סן ז'רמן המפחידה, אבל עוד לפני המשחקים נגד אלופת צרפת – שייערכו בסוף פברואר – יש לה מפעל אחר להילחם בו: הליגה הגרמנית, שם היא תארח מחר את לייפציג לקרב פסגה (שלישי 21:20, שידור ישיר בספורט2).

לייפציג מוליכה כיום את הבונדסליגה, והיא עומדת כרגע על שבעה ניצחונות ליגה רצופים. אבל דורטמונד, שניצחה בארבעת המשחקים האחרונים שלה – כולל 0:4 ו-0:5 בשבוע האחרון בלבד- ומגיעה למחזור אמצע השבוע מהמקום השלישי, מאמינה ביכולתה לעצור את הריצה של השוורים בפסגה ולצמצם את הפער לנקודה בלבד. הצהובים שחורים ניצחו בשני המפגשים בין הקבוצות בעונה שעברה, כולל 1:4 מוחץ בזיגנאל אידונה, ואם יש קבוצה בגרמניה שמסוגלת לגבור על הכושר הנוכחי של המוליכה – זוהי החבורה של לוסיאן פאברה.

פאברה התייחס לליפציג במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "הם מאוד מסוכנים ברגע שיש להם שליטה על הכדור, הם משחקים מהר עם מסירות קדימה".

פאברה.
פאברה. "עד עכשיו הסתדרנו לא רע" (AFP)

"אנחנו יכולים לשנות את השיטה שלנו", הוסיף המאמן השווייצרי, "אולי נפתח עם מערך שונה מהמשחקים האחרונים. אנחנו גם יכולים לשנות שיטה תוך כדי המשחק, עד עכשיו הסתדרנו לא רע, אבל ללייפציג יש הרבה כוח".

הגרלת ליגת האלופות: "אין סיבה לדבר על פריז. יש להם קבוצה נהדרת עם ניימאר ואמבפה, אנחנו מצפים למשחק הזה. כל קבוצה שהיינו מקבלים היתה הגרלה קשה".

המנהל המקצועי מיכאל צורק אמר: "בלי קשר ללייפציג, אנחנו נותנים עונה מצוינת במיוחד במשחקי הבית שלנו תחת לוסיאן. אנחנו בלתי מנוצחים בבית וזה אמור להישאר כך. זה עוזר, כמובן, שיש לנו את 'הקיר הצהוב' מאחורינו".

צורק.
צורק. "אנחנו נותנים עונה מצוינת" (טוויטר)

"אנחנו נמצאים תחת לחץ תמידי, אין שום משחק גדול יותר או קטן יותר, אבל אנחנו בטוחים בעצמנו וביכולות שלנו. אנחנו רוצים לשמור על המאזן הביתי".

על ארלינג הולאנד, שדווח כי הוא בדרכו לדורטמונד: "הוא עדיין שחקן זלצבורג, אז לא הגבנו בנושא. יש סיבה לכבד אותם ולא להתעסק בנושא".

על לייפציג: "הם עושים עונה טובה, אבל גם אנחנו. זה משחק בית שלנו ואנחנו רוצים לנצח אותו".

דורטמונד תחסר שלושה שחקנים מרכזיים – אקסל ויטסל, תומאס דילייני ומרסל שמלצר, שלושתם פצועים ולא יהיו בסגל. סאנצ'ו ורויס צפויים לפתוח בחוד, כשאת מרכז המגרש ינהיג אשרף חאקימי שנמצא בכושר מעולה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי