צפו בתקציר: שני שערים בתוספת הזמן העניקו לבאיירן 1:3 על פרייבורג

ג'ושוע זירקזי
ג'ושוע זירקזי | Matthias Hangst / Staff

הבווארים לא היו ראויים לנקודה, אך זירקזי בן ה-18 כבש בבכורה שלו (92) וגנאברי (95) חתם. לבנדובסקי כבש ראשון (16) וניפץ שיאים, גריפו רק איזן זמנית (59). גלדבאך נצמדה ללייפציג עם 0:2, קאמבק מטורף לקלן

(גודל טקסט)

אחרי ה-3:3 המטורף בין בורוסיה דורטמונד ללייפציג, המחזור ה-16 בבונדסליגה ננעל הערב (רביעי) עם חמשת המשחקים האחרונים. במוקד, בורוסיה מנשנגלדבאך נצמדה לפסגה עם 0:2 ביתי על פאדרבורן ואילו באיירן מינכן גירדה 1:3 עם שני שערים בתוספת הזמן בחוץ מול פרייבורג. במקביל: שאלקה פספסה הזדמנות לטפס למקום השלישי וסיימה ב-1:1 דרמטי אצל וולפסבורג, הרטה ברלין השיגה 0:1 יקר ומפתיע בחוץ נגד באייר לברקוזן וקלן חזרה מ-2:0 ל-2:4 מדהים בחוץ מול פרנקפורט (לחצו כאן וצפו בכל השערים).

פרייבורג – באיירן מינכן 3:1

רוברט לבנדובסקי לא אהב את העובדה שטימו ורנר כבש צמד במדי לייפציג ונצמד אליו בפסגת טבלת הכובשים, אז הוא מצא את הרשת (16) והעלה את מאזנו ל-19 שערי ליגה ב-16 משחקים – יותר מכל שחקן אחר בחמש הליגות הבכירות באירופה. בכל המסגרות מאזנו של לבנדובסקי עומד על 30 שערים – הראשון באירופה שהגיע העונה לכמות כזו, ואנחנו רק בחודש דצמבר. החלוץ הפולני, שהעלה את מאזנו ל-221 שערי בונדסליגה (מקום שלישי בכל הזמנים), דחק מקרוב לאחר עבודת הכנה נפלאה ופריצה מסחררת של אלפונסו דייוויס בן ה-19.

פרייבורג, שהייתה טובה יותר מבאיירן במחצית השנייה, לא התרגשה מהשיאים ואיזנה ל-1:1 מרגליו של וינצ'נזו גריפו (59) האיטלקי, שהבקיע את שער הבכורה שלו העונה. למרות יחסי הכוחות על כר הדשא, האופי של הבווארים בא לידי ביטוי בדקה ה-92, כאשר ג'ושוע זירקזי בן ה-18, שנכנס לבכורה שלו בבונדסליגה דקה קודם לכן, כבש מקרוב והעלה ל-1:2 מדהים. רגע לפני שריקת הסיום (95) היה זה סרג' גנאברי שחתם עם בעיטה מתוך הרחבה.

בעקבות הדרמה, באיירן מינכן טיפסה למקום השלישי על חשבון בורוסיה דורטמונד כאשר לשתיהן יש 30 נקודות – ארבע פחות מהמוליכות לייפציג ומנשנגלדבאך. הבווארים השיגו ניצחון ליגה שני ברציפות והם יקוו להמשיך את התנופה כבר בעוד שלושה ימים במשחק הבית מול וולפסבורג (שבת ב-16:30). פרייבורג, שהשיגה ניצחון אחד בחמשת המחזורים האחרונים, נותרה במקום השישי עם 25 נקודות ובמחזור הקרוב היא תתארח אצל שאלקה החמישית לקרב לוהט.

 


בלתי ניתן לעצירה. רוברט לבנדובסקי (Gettyimages)

בורוסיה מנשנגלדבאך – פאדרבורן 0:2

אחרי ההפסד המפתיע לוולפסבורג ומחצית ראשונה מאופסת, אלסן פלייה שבר בצורת בת למעלה מחודשיים (46) והעלה את המארחת ליתרון עם החמישי שלו העונה בליגה, לארס שטינדל (67) הכפיל בפנדל ובורוסיה מנשנגלדבאך נצמדה ללייפציג בפסגת הטבלה עם 34 נקודות. מנגד, פאדרבורן נותרה עמוק במקום האחרון עם תשע נקודות ושני ניצחונות בלבד ב-16 מחזורים.

לברקוזן – הרטה ברלין 1:0 (לחצו כאן וצפו בתקציר)

שער הבכורה העונה של הבלם ההולנדי קארים רקיק (64) העניק להרטה ברלין 0:1 יקר בחוץ נגד באייר לברקוזן והמאמן פטר בוס, שרשמו הפסד ליגה שני ברציפות והתרחקו מחבורת הצמרת כשהם עם 25 נקודות מ-48 אפשריות. מנגד, הקבוצה מהבירה רשמה ניצחון שני ברציפות וברחה מהתחתית, כאשר שש נקודות מפרידות בינה לבין מהמקום שמוביל למבחנים נגד הירידה בסיום העונה ובו ניצבת פורטונה דיסלדורף.

תוצאות נוספות

וולפסבורג – שאלקה 1:1
פרנקפורט – קלן 4:2


שחקני הרטה ברלין חוגגים ניצחון חוץ יקר (Gettyimages)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי