האנזי פליק יישאר מאמן באיירן מינכן לפחות עד תום העונה

האנזי פליק
האנזי פליק | Sebastian Widmann/Bongarts/Getty Images

הבווארים יצאו לפגרת החורף בפיגור ארבע נקודות בלבד מהפסגה, רומניגה אישר שהמאמן הזמני ימשיך: "מרוצים מהתקדמות הקבוצה, מאיכות המשחק ומהתוצאות". וגם: נובל סיכם לחמש שנים ועל הדימיון בין זירקזה לגנאברי

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

הבונדסליגה בגרמניה תצא היום (ראשון) לפגרת חורף במשך חודש, אבל כבר עתה ברור כי באיירן מינכן בכל זאת יוצאת אליה כשהיא בטופ שלוש – רק ארבע נקודות מהמוליכה לייפציג. הבווארים אמנם רשמו שני הפסדים רצופים בתחילת החודש, אבל התיקו בין לייפציג לדורטמונד וכמובן שתי המעידות של מנשנגלדבאך אפשרו לה להתקרב והיא שוב מוצאת את עצמה גם מעל דורטמונד וגם במרחק מינימלי מהפסגה.

אתמול הבווארים נקלעו למותחן ביתי מול וולפסבורג, אבל בדקה ה-85 הגיע הילד בן ה-18 ג'ושוע זירקזה, אחד השחקנים שבלטו ב-1:3 על פרייבורג מחזור קודם לכן, והפעם הוא ניצח לאלופה את המשחק במו רגליו, לא לפני שבדקה ה-89 סרג' גנאברי קבע 0:2 בסיום. זירקזה כבר חוזר בקיץ על ידי אייאקס, אבל באיירן סירבה לשחררו בטענה שהוא שחקן מפתח בקבוצת המשנה בליגה השלישית ושחקן שיכול לסייע לבוגרים. 

תומאס מולר פרגן לזירקזה על שער נוסף ואמר: "סרג' ביקש את הכדור, אבל ראיתי את השטח ומסרתי לו. הם די דומים". חאבי מרטינס שנפצע אתמול במשחק ייעדר בין 6 ל-8 שבועות. גם רוברט לבנדובסקי נותח אתמול מיד אחרי המשחק, ניתוח שכידוע תוכנן כבר לפני מספר חודשים והוא ישוב לאימונים כרגיל.


דומים השניים. זירקזה וגנאברי (CHRISTOF STACHE/AFP via Getty Images)

ליו"ר המועדון, קרל היינץ רומניגה, המשחקים האחרונים הספיקו כדי לצאת בהצהרה על עתיד המאמן, מי שעל פי ההודעה הרשמית לפני כחודש וחצי מונה למאמן זמני במקום ניקו קובאץ' שפוטר וכעת הוחלט להשאירו לפחות עד תום העונה: "אין לי שום דבר לומר נגדו. אנחנו מרוצים מההתקדמות של הקבוצה, מאיכות המשחק וגם התוצאות טובות מאוד. הוא עושה עבודה טובה", הבהיר באשר לפליק בן ה-54, מי שזכה בתור עוזר מאמן של יואכים לב במונדיאל 2014. היום בצהריים גם יצאה הודעה רשמית מטעם המועדון שמבשרת על המשך דרכו.

בתוך כך, שוער שאלקה אלכסנדר נובל בן ה-23, יעזוב את הקבוצה עם סיום העונה, כך הודיעה הבוקר שאלקה באופן רשמי לאחר שהוא סירב להאריך את חוזהו. מי שמוזכרת כמועמדת מובילה לצרפו בחודשים האחרונים היא באיירן מינכן, שנמצאת בקשר עם נציגיו לפי הדיווחים במטרה שהוא יהפוך לשוער העתיד של המועדון ועל פי "בילד" הוא כבר סיכם את כל תנאיו לחמש שנים ויחתום רשמית בהקדם.


ב-17 בינואר תשוב הבונדסליגה מפגרה בת ארבעה שבועות וכחודש אחר כך כבר תפגוש באיירן מינכן את צ'לסי בשמינית גמר ליגת האלופות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי