דיווח: בעקבות הגעת הולאנד, אלקאסר וסאנצ'ו יעזבו את דורטמונד

פאקו אלקאסר
פאקו אלקאסר | Sebastian Widmann/Bongarts/Getty Images

בספרד טוענים כי לאחר חתימת הנורבגי בקבוצה של לוסיאן פאברה, החלוץ מעוניין לעבור לאתלטיקו מדריד במטרה לצבור דקות לקראת יורו 2020. באנגליה פורסם שהגרמנים יקשיבו להצעות עבור הקיצוני, שמעוניין לשוב לארצו

(גודל טקסט)

רכישתו של ארלינג הולאנד על ידי בורוסיה דורטמונד היא בלי צל של ספק ההעברה של החורף, אבל תוך תוך פחות מיממה כבר נראה שיהיו לה השלכות על הסגל של השוורצגלבן. על פי דיווחים שעלו היום (שני) ברחבי אירופה, שניים משחקני ההתקפה החשובים ביותר בקבוצתו של לוסיאן פאברה, פאקו אלקאסר וג'יידון סאנצ'ו, מעוניינים לעזוב את המועדון בעקבות צירופו של הנורבגי.

ב"מארקה" טענו שאתלטיקו מדריד יצרה קשר עם החלוץ הספרדי בן ה-26 שהצטיין מאז שהגיע לבונדסליגה עם 23 שערים ב-37 הופעות, מה שלא עזר לו להפוך לשחקן הרכב קבוע בדורטמונד. הרצון של אלקאסר לשוב לספרד, יחד עם השאיפה להרשים את המאמן הלאומי לואיס אנריקה על מנת לזכות בזימון ליורו הקרוב, הם הגורמים לכך שהחלוץ מעוניין לחזור לשחק ב"לה ליגה".

במקביל, ב"טיימס" הבריטי נכתב כי לאחר ששמה את ידה על הולאנד, הקבוצה מחבל הרוהר מוכנה להקשיב להצעות על ג'יידון סאנצ'ו, מתוך התחשבות ברצונו של האנגלי לחזור לארצו ולאור הרצון של דורטמונד לפרוע את השטרות ממכירתו, שנאמדת בכ-100 מיליון יורו. במהלך תקופתו של השחקן בגרמניה היו מספר מחלוקות בינו לבין אנשי המועדון, לאחר שנזרק מספר פעמים בעקבות איחורים לאימונים.

סאנצ'ו. ההרפתקה בגרמניה תגיע לסיומה? (Oliver Hardt/Bongarts/Getty Images)
סאנצ'ו. ההרפתקה בגרמניה תגיע לסיומה? (Oliver Hardt/Bongarts/Getty Images)

סאנצ'ו נחשב לאחד השחקנים המבוקשים באירופה לאחר שהצטיין מאז שהגיע לדורטמונד במחיר מציאה של 8 מיליון ליש"ט ב-2017, עם 26 שערים ב-79 הופעות בכל המסגרות. צ'לסי, מנצ'סטר יונייטד והקבוצה בה גדל, מנצ'סטר סיטי, הוזכרו בין הקבוצות העוקבות אחר התפתחויות במצבו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי