הם שוב ביחד: אוליבר קאן חזר לבאיירן מינכן

אוליבר קאן
אוליבר קאן | Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images

שוער העבר מונה לחבר הנהלה: "ה-DNA של המועדון כל כך חזק בתוכי, נמשיך את ההצלחות. חייבים לזכות באליפות". על נובל: "יהיה מספר 1 בעתיד, בינתיים ילמד מנוייר". קימיך: "מתאמנים שלוש פעמים ביום". הרננדס כשיר

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

הוא היה אחד השחקנים הגדולים ביותר בתולדות המועדון והיה ברור שדרכיהם יצטלבו שוב. היום (שלישי) זה קרה רשמית. אוליבר קאן (50), השוער הגרמני הנפלא ששיחק בבאיירן מינכן בין 1994 ו-2008 וזכה במדיה בכל תואר אפשרי – התמנה לחבר בדירקטוריון המועדון והוצג רשמית במסיבת עיתונאים חגיגית באליאנץ' ארנה. קאן ימלא את מקומו של קרל היינץ רומינגה שחולה בזמן האחרון. אולי הנס אמר: "הוא האיש המושלם לתפקיד. יש לו ידע עצום בניהול כדורגל וכלכלה וכמובן שהוא אגדת המועדון".

קאן אמר: "עד היום ייעצתי למועדון והייתי מעורב בהחלטות אבל עכשיו זה אחרת. היום אני מתחיל תקופה חדשה ומרגשת, אני בבאיירן מינכן במאה אחוז. ה-DNA של המועדון כל כך עמוק בתוכי, תמיד הייתי חלק מהמועדון הזה, הייתה תקופה נפלאה כשחקן ועכשיו אני עובר לתפקיד אחר. ב-2008 מבנה המועדון היה אחר, היינו פחות חזקים. זה אתגר עצום להמשיך את סיפור ההצלחה של המועדון. אני מכיר את הלחץ בבאיירן. רוצה שנשחק טוב וננצח".

על צירופו של אלכסנדר נובל השוער בן ה-23: "זו הייתה החלטה מאוד חכמה ואסטרטגית של המועדון. הוא כישרון גדול. הוא רואה את עצמו כמספר 1 בשער בעוד כמה שנים, אבל הוא גם מוכן ללמוד הרבה משוער גדול כמו מנואל נוייר. זה צעד אמיץ עבורו. כרגע הנושא הזה לא משנה, הוא מגיע רק בקיץ".

על המשך העונה: "באיירן מינכן רוצה לזכות באליפות, אין אופצייה אחרת. החצי השני של העונה חייב להיות טוב יותר. אם נזכה בפעם השמינית ברציפות באליפות גרמניה זה יהיה שיא שייזכרו לנצח".

בינתיים, שחקני באיירן עוברים מחנה אימונים מאתגר בקטאר וגם משתתפים בטורנירי ידידות. המגן ג'ושוע קימיך סיפר על העבודה המפרכת: "הופתענו מאוד כאשר ב-7:30 בבוקר יצאנו לריצה הראשונה, אבל אנחנו לא מראים שום סימני עייפות, התאמנו שלוש פעמים בביום. המשך העונה? אנחנו חייבים לזכות באליפות, חסרות לנו ארבע נקודות, אנחנו צריכים לשנות את המצב. אנחנו רוצים להיות שוב אלופי גרמניה, חייבים לשחק בביטחון וליצור שוב כוח הרתעה. תחילת המחצית השנייה של העונה תהיה מכריעה". קימיך, שספג את הצהוב החמישי לפני היציאה לפגרה כשבאיירן גברה 0:2 על וולפסבורג, ייעדר מהמשחק נגד הרטה ברלין ב-19 בינואר. מנגד, לוקאס הרננדז, הרכש היקר בתולדות המועדון, חזר להתאמן אחרי חודשיים וחצי של היעדרות.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי