פליק דרש מהנהלת באיירן להתחזק בחורף, הנס: "סאנה לא יגיע"

לירוי סאנה
לירוי סאנה | Marc Atkins / Contributor

המנהל המקצועי סליהמידיץ': "המאמן ביקש שחקנים, בינואר זה לא פשוט". הנשיא לשעבר פסל את הגעתו של הגרמני: "אנחנו צריכים שחקנים שיעזרו לנו עכשיו". וגם: מולר מדבר על התקופה המתסכלת

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

באיירן מינכן מעלה הילוך לאט לאט לקראת החזרה מפגרת החורף הארוכה בעוד עשרה ימים, אז תצא למשחק חוץ נגד הרטה ברלין. בינתיים, אוליבר קאן, חבר הדירקטוריון החדש, מתאקלם במועדון (דויד אלאבה אמר עליו: "זה טוב לנו השחקנים שאגדה כזו של המועדון חוזרת, הוא בהחלט יעזור לנו, מוסיף לנו עוד כמה אחוזים אקסטרה) ובמקביל להכנות, הדאבליסטית רוצה לחזק את הקבוצה בינואר.

המנהל המקצועי של המועדון, חסן סליהמידיץ', אמר בנושא: "שוחחנו עם המאמן האנזי פליק שהעריך את המצב הנוכחי של הסגל והחליט שאנחנו זקוקים לחיזוק. אנחנו נמצאים בשיחות בלתי פוסקות, אנחנו שוקלים כל אפשרות, אבל קשה מאוד לחזק את הקבוצה בינואר".

מי שלא יגיע לקבוצה בחורף הוא הקשר הגרמני לירוי סאנה שכבר היה בדרך הבטוחה לבוואריה בקיץ אך פציעה מצערת מנעה את המעבר. אולי הנס, נשיא המועדון לשעבר, התראיין אף הוא ודיבר בטון שונה מאשר בספטמבר, אז אמר שהקבוצה תבדוק את מצבו הבריאותי בינואר-פברואר. הנס אמר: "הוא לא אופצייה בחורף. אנחנו צריכים שחקנים שיעזרו לנו כאן ועכשיו".

ובחזרה לסליהמידיץ', הוא ניתח את הצטרפותו של קאן: "שוחחנו הרבה. אנחנו מכירים זה את זה ממש טוב ויש לנו הבנה עיוורת. כשחקנים, זכינו יחד בליגת האלופות ואנחנו רוצים לעשות את זה גם כמנהלי המועדון".

על אלכסנדר נובל שיצטרף בקיץ: "הוא נכס עצום עבור באיירן, שאפתן גדול. הוא יודע שמנואל נוייר הוא השוער הבכיר שלנו, מספר אחד של באיירן, אבל הוא מצפה לעבוד איתו וללמוד ממנו".

תומאס מולר הבהיר את כוונותיה של באיירן בהמשך העונה: "אנחנו חייבים לשמור על התחושה הטובה איתה יצאנו לפגרה, אבל ברור שלא עמדנו במטרות. אנחנו לא יכולים לחשוב רק על כדורגל יפה, עלינו לקחת הרבה נקודות כדי לזכות באליפות. עלינו להיות ערניים, ברור שיש לחץ. זה תלוי בנו". כשנשאל איך הוא מסכם את העונה עד עתה: "כמובן שהייתה תקופה שלא הייתי מרוצה. מילא לשבת על הספסל לעתים, אבל שש פעמים ברציפות לא שיחקתי. זה היה מבחן ועברתי אותו, אני חזק ובטוח בעצמי".

תומאס מולר (Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי