צפו: באיירן מינכן עלתה למקום השני אחרי 0:4 על הרטה ברלין

טיאגו אלקנטרה, תומאס מולר
טיאגו אלקנטרה חוגג עם תומאס מולר | Stuart Franklin/Bongarts/Getty Images

יורגן קלינסמן קיווה להפתיע את האקסית, אך שערים של מולר, לבנדובסקי, אלקנטרה ופרישיץ' העניקו לאלופה ניצחון ליגה רביעי ברציפות. רביעייה גם ללברקוזן, שטיילה עם 1:4 בחוץ נגד פאדרבורן

(גודל טקסט)

המחזור ה-18 בבונדסליגה ננעל הערב (ראשון) עם שני המשחקים האחרונים. הראשונה לשחק הייתה באיירן מינכן, שחזרה מהפגרה בסטייל עם 0:4 על הרטה באצטדיון האולימפי בברלין. לאחר מכן הייתה זו באיירן לברקוזן שהפציצה רביעייה משלה וגברה 1:4 בחוץ על פאדרבורן.

הרטה ברלין – באיירן מינכן 4:0
11 שנים לאחר שעזב את באיירן מינכן, יורגן קלינסמן פגש לראשונה את האקסית וקיווה לחלץ לפחות נקודה באצטדיון האולימפי בברלין, אך הקבוצה מהבירה הובסה על ידי האלופה שעלתה למקום השני, וצמצמה את הפער מלייפציג בפסגה לארבע נקודות. אחרי מחצית ללא שערים תומאס מולר העלה את האורחת על לוח התוצאות בדקה ה-60 עם גול בוולה לאחר בישול של איבן פרישיץ'.

בהמשך שער של רוברט לבנדובסקי נפסל על ידי ה-VAR, אך בדקה ה-73 הפולני כבש את ה-20 שלו מהנקודה הלבנה והשתווה לטימו ורנר. לא חלפו שתי דקות וטיאגו אלקנטרה הכניע את רונה יארסטיין עם בעיטה לחיבור ומבשל השער הראשון, בדקה ה-84 מולר החזיר בישול לפרישיץ' שנעץ את המסמר האחרון.


רוברט לבנדובסקי ופיליפה קוטיניו (RONNY HARTMANN/AFP via Getty Images)

פאדרבורן – לברקוזן 4:1 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)

חניכיו של פטר בוס, שהאריך לאחרונה את חוזהו כמאמן באייר לברקוזן, טיילו מול נועלת הטבלה וטיפסו למקום השישי עם 31 נקודות – רק שתיים פחות מדורטמונד הרביעית. קווין פולנד פתח את החגיגה עם צמד מהיר (11 ו-14) והעלה את מאזנו לשבעה שערי ליגה העונה, יוליאן באומגרטלינגר הוסיף (36) וקאי האברץ נעץ את המסמר האחרון (75). דניס שרבני רק צימק (51). האורחת רשמה ניצחון שני ברציפות ובמחזור הקרוב היא תקווה להמשיך את המומנטום במשחק ביתי מול פורטונה דיסלדורף החלשה. מנגד, פאדרבורן נותרה במקום האחרון עם 12 נקודות ו-40 שערי חובה. 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי