מואנס דאבור צפוי לערוך הופעת בכורה בהרכב הופנהיים

מואנס דאבור
מואנס דאבור | Uwe Anspach/picture alliance via Getty Images

אחרי שעלה מהספסל בהפסד לפרנקפורט, הישראלי אמור לתפוס את מקומו של באבו נגד ברמן. קימיך יחזור להרכב באיירן במשחק המסקרן נגד שאלקה, ורנר ינסה לשבור שיא אישי

קבוצות: הופנהיים
(גודל טקסט)

המחזור ה-19 בבונדסליגה יצא לדרך הערב (שישי) עם הופעת הבכורה הביתית של ארלינג הולאנד, שצפוי לפתוח לראשונה ב-11 של בורוסיה דורטמונד מול פ.צ קלן (החל מ-21:20, ישיר בספורט1). אחרי שעלה מהספסל והפציץ שלושער בלתי נשכח שסייע לקבוצתו החדשה להשלים מהפך אדיר בדרך ל-3:5 בחוץ נגד אאוגסבורג, הנורבגי יערוך היכרות עם הקהל הנלהב בזיגנאל אידונה פארק, כשיעלה בחלק הקדמי לצד מרקו רויס וג'ייסון סאנצ'ו.

מחר (שבת) ייערכו שישה משחקים נוספים, כשבמוקד האלופה באיירן מינכן תארח את שאלקה לקרב צמרת מסקרן ואילו המוליכה לייפציג תצא למשחק חוץ נגד איינטרכט פרנקפורט. ביום ראשון ייערך המשחק המרכזי של המחזור, לפחות עבור מרבית הצופים בישראל, כשהופנהיים של מואנס דאבור תצא למשחק חוץ נגד ורדר ברמן.

פרנקפורט – לייפציג (שבת החל מ-16:20, ישיר בספורט3)

עם מאזן בלתי נתפס של שמונה ניצחונות בתשעה משחקים ליגה, במהלכם הבקיעה לא פחות מ-34 שערים, לייפציג המלהיבה תתארח אצל פרנקפורט ותקווה להמשיך במסע אל עבר השגת המטרה – זכייה ראשונה בתולדותיה באליפות בגרמניה. מבחינה מקצועית, יוליאן נגלסמן צפוי להמשיך עם מרסל סביצר, פטריק שיק וטימו ורנר הלוהט, שרחוק שער אחד מהשוות שיאו האישי לשערי ליגה שעומד על 21. על הספסל ימתין גם הפעם יוסוף פולסן. מנגד, המארחת קטעה במחזור שעבר רצף של חמישה הפסדים רצופים בכל המסגרות עם 1:2 בחוץ נגד הופנהיים והיא תקווה להמשיך את המומנום החיובי על מנת להתרחק מהתחתית הבוערת.


20 שערי ליגה ב-18 מחזורים – רחוק שער אחד מהשוואת שיאו האישי. טימו ורנר (Gettyimages)

באיירן מינכן – שאלקה (שבת החל מ-19:20, ישיר בספורט3)

האלופה טיפסה למקום השני בטבלה אחרי ה-0:4 במחזור שעבר בברלין והיא תגיע למפגש הצמרת מול שאלקה אחרי ארבעה ניצחונות ליגה רצופים בהם היא הבקיעה לא פחות מ-15 שערים. למרות הרצף, הפער מלייפציג המוליכה עומד על ארבע נקודות והבווארים יודעים שאסור להם בשום פנים ואופן למעוד. מי שצפוי לשוב ל-11 של באיירן מינכן הוא ג'ושוע קימיך, שסיים לרצות הרחקה בגין צבירת חמישה כרטיסים צהובים ואמור לתפוס את מקומו של לאון גורצקה. מי שככל הנראה ימתין להופעת הבכורה שלו על הספסל הוא המגן הימני החדש אלבארו אודריוסולה, שהצטרף השבוע בהשאלה מריאל מדריד.

ורדר ברמן – הופנהיים (ראשון החל מ-16:20, ישיר בספורט4)

אחרי שעלה בשבוע שעבר להופעתו הראשונה במדי הופנהיים בהפסד 2:1 לפרנקפורט, מואנס דאבור צפוי לערוך בכורה בהרכב במשחק החוץ נגד ורדר ברמן כשאילס באבו אמור לרדת לספסל. לצידו של הישראלי בחלק הקדמי יפתח אנדריי קרמאריץ', שהבקיע העונה חמישה שערים בתשע הופעות ומוביל את טבעת המבקיעים של הקבוצה. הופנהיים תגיע למשחק מהמקום השמיני בטבלה עם 27 נקודות כשניצחון ישאיר אותה בתמונת המאבק על הכרטיס לאירופה, ואילו ברמן ניצבת רק במקום ה-16 עם 17 נקודות וארבעה הפסדים בחמשת המחזורים האחרונים.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי