צפו: לייפציג ודורטמונד הודחו מהגביע עם הפסדים לפרנקפורט ולברמן

שחקני פרנקפורט חוגגים
שחקני פרנקפורט חוגגים | Matthias Hangst/Bongarts/Getty Images

שתי הגדולות של הכדורגל הגרמני סיימו את דרכן כבר בשמינית הגמר. לפני קרב הצמרת נגד באיירן, קבוצתו של נאגלסמן ספגה 3:1. הולאנד שוב כבש, אך השוורצגלבן נכנעו 3:2 לירוקים. שאלקה הכניעה את הרטה בהארכה

(גודל טקסט)

ביום ראשון הקרוב תפגוש ר.ב לייפציג את באיירן מינכן במטרה לשוב לפסגת הבונדסליגה (שידור ישיר בספורט4 החל מ-18:50), אך כלל לא בטוח שהיא מוכנה לקרב הצמרת. קבוצתו של יוליאן נאגלסמן, שתחת מאמנה הקודם הגיעה אשתקד עד לגמר הגביע הגרמני, הודחה ממנו הערב (שלישי) כבר בשלב שמינית הגמר, לאחר שנוצחה איינטרכט פרנקפורט. במשחק המקביל, דיסלדורף גברה על קייזרסלאוטרן ועלתה לשלב שמונה האחרונות. מאוחר יותר, ענקית נוספת סיימה את דרכה מוקדם מהצפוי – דורטמונד נכנעה לוורדר ברמן, למרות שארלינג הולאנד עלה מהספסל וכבש גם הפעם.

איינטרכט פרנקפורט – ר.ב לייפציג 1:3 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)
מלך השערים של האורחת, טימו ורנר, קיבל מנוחה לקראת המפגש עם באיירן וכבר בדקה ה-17 ראה את אנדרה סילבה כובש את השער הראשון של המארחת מהנקודה הלבנה. פיליפ קוסטיץ' הכפיל את היתרון בדקה ה-51, אחרי שדהר חצי מגרש בדרך להכניע את השוער איבון אמבוגו.

במצב של פיגור כפול, ורנר עלה מהספסל בדקה ה-61 אך לא הצליח להושיע את לייפציג. מי שכן מצא את הרשת היה דני אולמו, שנכנס רבע שעה לפני ורנר וכבש את שער הבכורה שלו בקבוצה כדי לצמק את התוצאה. עמוק בתוך תוספת הזמן, קוסטיץ' השלים צמד עם בעיטה מדויקת ברגל שמאל ושם את החותמת האחרונה על הניצחון.

ורדר ברמן – בורוסיה דורטמונד 2:3
דווקא אחרי שלושה משחקי ליגה בהן כבשו חמישיות, השוורצגלבן הופתעו על ידי הקבוצה מתחתית הבונדסליגה. מלבד רומן בורקי, לוקאש פישצ'ק וארלינג הולאנד שנותרו על הספסל, דורטמונד עלתה בהרכב חזק אבל כבר בדקה ה-12 ראתה את דייבי סלקה מעלה את הירוקים ליתרון. חצי שעה בתוך המשחק, לאונרדו ביטנקורט הכפיל את התוצאה. הולאנד עלה מהספסל בפתיחת המחצית השנייה והרשית גם הפעם, עם שער מצמק בדקה ה-67, אבל מילוט ראשיקה הקוסוברי הבקיע את השלישי של ברמן תוך שלוש דקות בלבד. ג'ובאני ריינה בן ה-17 כבש בדקה ה-78 וקירב את האורחת, אבל זה לא הספיק על מנת למנוע הדחה.


הולאנד ודורטמונד עצבניים. הודח מהגביע (Martin Rose/Bongarts/Getty Images)

שאלקה – הרטה ברלין 2:3 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)
פסקאל קופקה העלה את הקבוצה מעיר הבירה ליתרון בדקה ה-12 ובדקה ה-39 בישל לקשישטוף פיונטק את שער הבכורה שלו בהרטה, אלא שהמארחת התעוררה לקראת הסיום. ליתר דיוק, דניאל קליגיורי ואמין חאריט התעוררו. בדקה ה-76, המרוקאי בישל לקשר את הגול המצמק ושש דקות לאחר מכן כבש בעצמו, כדי לאזן את התוצאה ולקבוע ההארכה. המהפך האדיר הושלם חמש דקות לפני תום 120 הדקות, כאשר בניטו רמאן הבלגי קבע 2:3 שהעניק לקבוצה מגלזנקירשן את המקום בשלב הבא.

תוצאה נוספת: קייזרסלאוטרן – דיסלדורף 5:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי