פאברה סירב להתייחס לעתידו של סאנצ'ו, הולאנד ימשיך לשבור שיאים?

ג'יידון סאנצ'ו, לוסיאן פאברה
ג'יידון סאנצ'ו, לוסיאן פאברה | ODD ANDERSEN/AFP via Getty Images

רגע לפני פרנקפורט (שישי, 21:20, ספורט1), מאמן דורטמונד החמיא לאנגלי, שצפוי לעזוב בסיום העונה. הנורבגי רוצה להמשיך בקצב ההבקעות המסחרר, רויס ובראנדט ייעדרו

(גודל טקסט)

דורטמונד נמצאת בתקופה קצת משונה. מצד אחד, היא מספקת לא מעט תצוגות כדורגל אדירות, אך מצד שני היא הפסידה לפני כשבוע וחצי לוורדר ברמן בשמינית גמר הגביע הגרמני ונכנעה במחזור הליגה האחרון 4:3 ללברקוזן. מחר (שישי) היא תארח את פרנקפורט (21:20, ספורט1) במטרה לחזור למסלול הניצחונות ולעלות זמנית למקום השני בטבלה.

לצהובים-שחורים חשוב לנצח גם כדי לבוא במומנטום טוב למשחק שמינית גמר ליגת האלופות מול פאריס סן ז'רמן, שיתקיים ביום שלישי. אשרף חכימי, שהביא ילד לעולם, חזר היום לגרמניה וצפוי לפתוח בהרכב על אף שלא התאמן באופן סדיר בימים האחרונים. מרקו רויס ויוליאן בראנדט ייעדרו.

המאמן לוסיאן פאברה התייחס להספק הגבוה של ההתקפה ביחס לספיגת השערים הרבה: "ספגנו יותר מדי שערים בתקופה האחרונה, אנחנו יודעים את זה. הפתרון הוא אחד – עבודה, עבודה ושוב פעם עבודה. התאכזבנו מאוד אחרי המשחק מול לברקוזן, אבל אנחנו מנסים להסתכל על הדברים החיוביים להאמין שאנחנו יכולים להצליח עוד יותר. זה לוקח זמן".


ג'יידון סאנצ'ו (Lars Baron/Bongarts/Getty Images)

"ההגנה מתחילה בהתקפה", הוסיף פאברה. "אם אנחנו מקבלים הרבה שערים, לא רק ההגנה אשמה, אלא כל הקבוצה. אנחנו צריכים לעשות הגנה טוב יותר כקבוצה. 
עם זאת, שני ההפסדים האחרונים לא השפיעו על מצב הרוח, שהיה טוב מאוד באימונים".

מי שכמובן נמצא במוקד הוא ארלינג הולאנד. החלוץ הצעיר, שהצטרף בחודש ינואר לקבוצה אחרי שנרכש תמורת 20 מיליון מזלצבורג, כבש שמונה שערים בחמשת משחקיו הראשונים בקבוצה ורוצה להמשיך בקצב המסחרר. החלוץ בן ה-19 כבר קבע את הפתיחה הטובה ביותר אי פעם של שחקן בבונדסליגה הגרמנית, ובליגה הוא עומד על שבעה שערים ב-226 דקות בלבד.

מי שיעלה לצידו של הנורבגי בהתקפה הוא ג'יידון סאנצ'ו, שגם סביבו יש הרבה מאוד רעש בימים האחרונים והוא אמור לעזוב בסוף העונה את המועדון. צ'לסי, ליברפול ומנצ'סטר יונייטד הן צפויות להתחרות על הכוכב הצעיר. "מה אני יכול להגיד על ג'יידון? הוא מראה כמה הוא פנטסטי בשנה וחצי האחרונות", אמר פאברה על הכוכב הצעיר שלו וסירב להתייחס לעתידו.

אז דורטמונד תנסה מחר לגבור על פרנקפורט מהמקום התשיעי, שבמחזור האחרון רשמה 0:5 ענק על אוגסבורג, איך שהמשחקים האחרונים של הקבוצה בצהוב-שחור נראים – משעמם זה בטוח לא יהיה.


ארלינד הולאנד (INA FASSBENDER/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי