צפו בתקציר: סאנצ'ו והולאנד כיכבו ב-0:4 של דורטמונד על פרנקפורט

שחקני דורטמונד חוגגים
שחקני דורטמונד חוגגים | Jörg Schüler/Bongarts/Getty Images

הצהובים-שחורים עלו למקום השני על חשבונה של לייפציג בזכות משחק אדיר מול הקבוצה של הוטר. האנגלי כבש את שערו ה-13 העונה בליגה. החלוץ הנורבגי רשם גול שמיני בגרמניה, פישצ'ק וגררו השתתפו בחגיגה

(גודל טקסט)

המחזור ה-22 בבונדסליגה הגרמנית נפתח הערב עם חגיגה גדולה מאוד ב"זיגנל אידונה פארק" כשבורוסיה דורטמונד המקומית גברה 0:4 נהדר על איינטרכט פרנקפורט, ובכך טיפסה למקום השני בטבלה על חשבונה של לייפציג.

פרנקפורט הגיעה למשחק הזה עם תקוות גדולות, זאת לאחר שהקבוצה של אדי הוטר הצליחה לשים מאחוריה את התקופה הרעה, ורשמה שלושה ניצחונות בארבעת המחזורים האחרונים בליגה. מנגד, הצהובים-שחורים הגיעו למשחק אחרי ההפסד 4:3 לבאייר לברקוזן, שהעלה הרבה מאוד שאלות לגבי חוליית ההגנה שלה.

למשחק הערב עלתה דורטמונד עם החוליה הקדמית המרשימה שלה, כשארלינג הולאנד וג'יידון סאנצ'ו פתחו בהרכב של לוסיאן פאברה, כשגם אמרה צ'אן קיבל שוב את המקום ב-11 של מאמנו. פתיחת המשחק הייתה צהובה לגמרי, ואחרי 33 דקות נהדרות גם הרשת האורחת זזה, כאשר אשרף חכימי סידר ללוקאס פישצ'ק את שער היתרון.


חגיגה גדולה של הפולני אחרי שער היתרון של דורטמונד (Frederic Scheidemann/Bongarts/Getty Images)

שתי הקבוצות ירדו להפסקה ב-0:1 המינימלי של המארחים, ואילו פתיחת המחצית השנייה התעכבה מעט בגלל מופע פירוטכני מרהיב של הקהל האורח. חמש דקות בלבד אחרי חידוש המשחק הספיקו לסאנצ'ו הנהדר להכפיל את התוצאה – האנגלי השתלט בצורה נהדרת על הכדור שקיבל מאקסל וויטסל, ובעזרת טכניקה אדירה השתחרר מהשמירה ומצא את הפינה הקרובה של קווין טראפ.

השער השלישי במשחק הגיע מרגליו של הולאנד, שלא כבש במחזור הקודם בפעם הראשונה מאז שעבר לליגה הגרמנית. החלוץ הנורבגי עמד במקום הנכון למסירה של חכימי, ובעזרת נגיעה אחת בלבד כבש את שערו השמיני בקבוצתו החדשה. נגמר? בכלל לא. הריקוד של שחקני דורטמונד המשיך ובדקה ה-74 רפאל גררו שיגר בעיטת חץ אדירה וקבע 0:4 חד וחלק במשחק.

כאמור, אחרי הניצחון הנהדר עלתה דורטמונד זמנית למקום השני בטבלה, כשלייפציג תשחק מחר בביתה נגד ורדר ברמן. מוליכת הטבלה באיירן מינכן, שמובילה בסך הכל בנקודה אחת תשחק בעוד יומיים אצל קלן.


עונת שיא של סאנצ'ו. האנגלי כבש את שערו ה-13 העונה בליגה (INA FASSBENDER/AFP via Getty Images)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי