מואנס דאבור סובל מקרע בגיד הברך, חשש שגמר את העונה

מואנס דאבור
מואנס דאבור | Christof Koepsel/Bongarts/Getty Images

העונה הקשה של חלוץ הופנהיים נמשכת. יחמיץ בוודאות את המשחק הקריטי נגד סקוטלנד בחודש הבא, כאב ראש גדול להרצוג. היריבה בורוסיה מנשנגלדבאך הגיבה: "החלמה מהירה"

קבוצות: הופנהיים
(גודל טקסט)

את העונה הזו מואנס דאבור ירצה לשכוח. החלוץ שהגיע לסביליה בקול תרועה רמה בתמורה ל-15 מיליון, התייבש על הספסל במשך חצי עונה ועבר להופנהיים. במדי הקבוצה הגרמנית כבש צמד בלתי נשכח נגד באיירן מינכן במסגרת הגביע אך המתין בסבלנות לשער ליגה ראשון. אתמול (שבת) הוא ירד מכר הדשא בוכה לאחר שנפצע בברכו בדקה ה-26.

החלוץ עבר בדיקת MRI כבר אתמול והקבוצה הגרמנית פרסמה היום (ראשון) את דו"ח הפציעה של השחקן – קיים חשש שסיים את העונה, כשבימים הקרובים תהיה הערכה מדויקת. מכה קשה עבור הקבוצה במאבקיה על המקום השישי המוביל לליגה האירופית. מה שבטוח: הוא יחמיץ את המשחק של הנבחרת נגד סקוטלנד.

אורתפוד בכיר בישראל מסר לספורט1: "מדובר בפציעה די נדירה, טיפלתי בשלושה מקרים כאלה בעבר. שניים הסתדרו מצוין ללא ניתוח והשלישי התעקש לניתוח וגם חזר כמו שצריך".

 

מדובר במכה קשה מאוד עבור אנדי הרצוג, מאמן הנבחרת, שצריך להתמודד לקראת המשחק הקריטי נגד סקוטלנד בפלייאוף העלייה ליורו 2020 בחודש הבא עם הפציעה של מנור סולומון משחטאר דונייצק וכן עם העובדה שערן זהבי שכבש בלי הכרה במהלך המוקדמות (11 כיבושים) –  לא בכושר משחק לאור דחייתה של הליגה הסינית. בקמפיין האחרון תרם דאבור ארבעה שערים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי