באיירן הסתפקה ב-0:1 על שאלקה, זארברוקן מהליגה ה-4 העיפה את דיסלדורף

שחקני דיסלדורף
שחקני דיסלדורף | Alex Grimm/Bongarts/Getty Images

רבע גמר הגביע הגרמני: שער נהדר של קימיך הספיק לבווארים לקחת את הכרטיס לשלב הבא. הסינדרלה הדיחה את הקבוצה מהמקום ה-16 בבונדסליגה לאחר ששוערה הדף ארבעה פנדלים לאחר הארכה

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

שלב רבע הגמר של הגביע הגרמני יצא לדרך הערב (שלישי) עם שני משחקים. במוקד נמצאת באיירן מינכן, שגברה 0:1 מינימלי על שאלקה וקטפה את הכרטיס לשלבהבא. במשחק המוקדם קיבלנו סנסציית ענק, כשזארברוקן הדהימה את דיסלדורף מהבונדסליגה לאחר דו קרב פנדלים דרמטי ביותר.

שאלקה – באיירן מינכן 1:0
רק ביום שבת האחרון באיירן מינכן עוררה גרמה להרבה מאוד כותרות בעולם, לאחר שב-0:6 שלה נגד הופנהיים שחקני שתי הקבוצות ביצעו מחאה על כר הדשא כנגד האוהדים האדומים. הערב השחקנים של האנזי פליק נראו הרבה פחות חדים מהמשחק האחרון, אך עשו את העבודה ועלו לחצי גמר הגביע.

מחזיקת הגביע פגשה את שאלקה באצטדיון "גלסנקירשן" ללא רוברט לבנדובסקי הפצוע, אך עם הרכב חזק ביותר הכולל חוליה קדמית של סרג' גנאברי, תומאס מולר, פיליפה קוטיניו ולאון גורצקה. בדקה ה-40 של המשחק הגיע הרגע שעשה את ההבדל בין הקבוצות, לאחר שקוטיניו הרים כדור קרן אותו הרחיק גידו בורגשטאלר משאלקה ישירות לג'ושוע קימיך, שהניף את רגלו הימנית ושם את כדור ברשת של מרקוס שוברט.


קימיך חוגג. שער בודד שלו הספיק לבאיירן (Lars Baron/Bongarts/Getty Images)

זארברוקן – דיסלדורף 1:1 (6:7 בפנדלים) – לצפייה בתקציר לחצו כאן
אחרי שבסיבוב הקודם הפתיעה על קרלסרוהה מהליגה השנייה, מוליכת הליגה הרביעית המשיכה את מסע הסינדרלה שלה כשהדהימה את האורחת מהמקום ה-16 של הליגה הגרמנית. בעזרת משחק התקפה איכותי והרבה לב ונשמה, הקבוצה מהליגה האזורית – הרביעית בדירוג הליגות בגרמניה – המשיכה את המסע הקסום שלה בצורה דרמטית ביותר.

כבר במחצית הראשונה הקהל המקומי זכה לחגוג, לאחר שטוביאס יאניק כבש בדקה ה-31 את שער היתרון של זארברוקן. הפערים במשחק הפכו לברורים יותר ויותר לקראת סופו, כאשר הכושר הגופני של דיסלדורף היה עדיף יותר. בדקה ה-83 זכתה הקבוצה מהבונדסליגה לכדור עונשין, אותו החמיץ רואן הנינגס לאחר שנהדף על ידי השוער דניאל באטס. כשהיה נראה כי שום דבר לא יכול לעצור את הסנסציה שבדרך, הגיע שער שוויון דרמטי בדקה ה-90 של מתיאס יורגנסן, ששלח את המשחק להארכה.

לאחר חצי שעה נוספת של כדורגל במערב גרמניה, הדרמה כולה התנקזה לבעיטות מהנקודה הלבנה. במצב של 6:7 לטובת הקבוצה המקומית, אותו יורגנסן נשלח לבעוט את הפנדל שהכריע את המשחק, ולצערו של כובש השער היחידי לטובת דיסלדורף, הוא נעצר על ידי דניאל באטס, שלפני כן הדף שלושה פנדלים נוספים של שחקני דיסלדורף ונתן את החותמת לסנסציה הגדולה של הגביע הגרמני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי