דיווח ב'בילד': בלינגהאם יהפוך לשחקן היקר בתולדות דורטמונד

ג'וד בלינגהאם
ג'וד בלינגהאם | Nick Potts - PA Images / Contributor

לפי העיתון הגרמני הנחשב, הצהובים שחורים הקדימו שלושה מועדוני פרמיירליג וניצחו במירוץ להחתמת ילד הפלא בן ה-16 של ברמינגהאם סיטי מהצ'מפיונשיפ. העסקה תושלם רשמית בקיץ

(גודל טקסט)

לפי דיווח בעיתון הנחשב 'בילד', בורוסיה דורטמונד גברה הבוקר (רביעי) על שלושה מועדוני צמרת בפרמיירליג וניצחה במירוץ להחתמתו של ג'וד בלינגהאם, ילד הפלא בן ה-16, שרשם העונה לא פחות מ-31 הופעות במדי ברמינגהאם סיטי מהצ'מפיונשיפ. העסקה תושלם רשמית בקיץ, כשביממה האחרונה המגעים מול השחקן ומול קבוצתו תפסו תאוצה ולבסוף סוכמו.

על כמה מוכשר בלינגהאם הצעיר תעיד העובדה שדורטמונד תשלם לברמינגהאם 35 מיליון יורו ותהפוך אותו לשחקן היקר בתולדותיה. האנגלי ישאיר מאחור את מאטס הומלס, שנרכש מבאיירן מינכן תמורת 30.5 מיליון יורו. לפי הפרסומים השונים, גם ליברפול, צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד ניסו לרכוש את האנגלי הצעיר, אולם העובדה שבבונדסליגה הוא צפוי לקבל יותר דקות והפריחה של שחקנים צעירים כמו ג'יידון סאנצ'ו וארלינג הולאנד סללה את דרכו לגרמניה.

לבלינגהאם, שהפך העונה לשחקן הרכב קבוע ויחגוג את יום הולדתו ה-17 רק בעוד שלושה חודשים, יש חוזה עד תום העונה הבאה בשורות ברמינגהאם, כך שבקיץ הקרוב זו תהיה אולי ההזדמנויות האחרונה להרוויח על שחקן הכנף הצעיר שהבקיע העונה ארבעה שערי ליגה והוסיף שני בישולים. עוד מוקדם לומר זאת בפה מלא, אך עושה רושם שהאנגלי ייכנס למשבצת של ג'יידון סאנצ'ו, שצפוי להימכר בקיץ הקרוב לכל המרבה במחיר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי