צפו: לברקוזן גברה על אוניון ברלין, פרנקפורט ניצחה את ברמן

צ'ארלס אראנגיס
צ'ארלס אראנגיס | SASCHA SCHUERMANN/AFP via Getty Images

רבע גמר הגביע הגרמני: בוס ושחקניו פיגרו במשך 71 דקות, אלא שאז לנץ הורחק, כעבור דקה בלארבי איזן ואראנגיס (86) ודיאבי (90) קבעו 1:3. הנשרים הצטרפו גם הם לשלב ארבע האחרונות עם 0:2 קל

(גודל טקסט)

אחרי שאתמול (שלישי) נערכו שני משחקי רבע הגמר הראשונים בגרמניה, בסיומם באיירן מינכן גברה 0:1 על שאלקה וזרברוקן מהליגה הרביעית הדהימה את דיסלדורף בדרך לשלב ארבע האחרונות, הערב הושלמה תמונת העולות: הקבוצה השלישית שהבטיחה את מקומה במעמד היוקרתי היא באייר לברקוזן של פטר בוס, שנחלצה מפיגור מול אוניון ברלין והפכה ל-1:3, והאחרונה להעפיל הייתה איינטרכט פרנקפורט שגברה בביתה 0:2 על ורדר ברמן.

באייר לברקוזן -אוניון ברלין 1:3

שלושה ימים בלבד אחרי משחק החוץ הקשה נגד לייפציג, פטר בוס ושחקניו גילו המון אופי וגם נהנו מקצת מזל כדי להפוך פיגור מול אוניון ברלין בקרב על טהרת הבונדסליגה לניצחון 1:3 והבטחת הכרטיס לחצי הגמר. מרכוס אינגברטסן בדקה ה-39 העלה את האורחת מהבירה ליתרון, אלא שבדקה ה-71 כריסטופר לנץ ספג כרטיס צהוב שני תוך 10 דקות, הורחק ואפשר למארחת להסתער ולהשיג את המהפך.

תוך דקה אחת בלבד הצליח קארים בלארבי – שרק עלה מהספסל בדקה ה-70 – להשוות ל-1:1 והלחץ המקומי הלך וגבר. מי שמצא את הפרצה בדקה ה-86 היה צ'ארלס אראנגיס הצ'ליאני ובתוך תוספת הזמן נחתמה תוצאת המשחק, כאשר בלארבי גם הוסיף בישול והכובש היה מחליף נוסף, הצרפתי מוסא דיאבי.


דיאבי חוגג את העלייה לחצי הגמר (SASCHA SCHUERMANN/AFP via Getty Images)

איינטרכט פרנקפורט – ורדר ברמן 0:2 – לחצו כאן לצפייה בתקציר
אחרי שביום שישי עלו לשמינית גמר הליגה האירופית מצמד של אנדרה סילבה נגד זלצבורג, הערב הנשרים עברו שלב גם בגביע הגרמני ושוב הפורטוגלי מצא את הרשת. הקשר כבש בפנדל בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, בדקה השישית שלה ליתר דיוק, ודיאצ'י קמאדה בדקה ה-60 הכפיל את היתרון והפך את הסיפור לקליל עבור המארחת. פיליפ קוסטיץ' מברמן עוד הורחק בדקה ה-90 ואחרי שהיא העיפה את דרוטמונד מהגביע בסיבוב הקודם, היא מסיימת את דרכה ברבע הגמר ותוכל להתרכז במאבקי התחתית בבונדסליגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי