טימו ורנר קרוע בין מנצ'סטר סיטי, ליברפול ומנצ'סטר יונייטד

טימו ורנר, שחקני לייפציג
טימו ורנר, שחקני לייפציג | GLYN KIRK/IKIMAGES/AFP via Getty Images

לפני הגומלין מול טוטנהאם, חלוץ לייפציג דיבר על עתידו, הודה כי קבוצות הפרמיירליג נמצאות במאבק לצרפו וחשף את הדילמות שעומדות בפניו: "אצטרך לשקול זאת בכובד ראש"

(גודל טקסט)

לפני משחק גומלין שמינית גמר ליגת האלופות בין לייפציג לטוטנהאם שייערך הערב (שלישי ב-22:00), כוכב הקבוצה הגרמנית טימו ורנר דיבר בפתיחות על עתידו והודה כי קיימת אי ודאות לגבי הקבוצה בה הוא ישחק בעונה הבאה. החלוץ, לו סעיף שחרור בגובה כ-40 מיליון יורו, הודה כי האפשרויות הן מעבר למנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד וליברפול, כשגם הישארות בלייפציג היא בהחלט אופציה מבחינת השחקן בן ה-24 שהבקיע העונה לא פחות מ-27 שערים בכל המסגרות.

"במצב הנוכחי יש שתי אפשרויות", הסביר ורנר. "הראשונה היא להיות חלק ממועדון כמו ליברפול או מנצ'סטר סיטי, קבוצות עם מאמנים נהדרים שמתפקדות בצורה ממש טובה וזוכות בתארים. השאלה היא הם אתה רוצה ללכת לקבוצה שיותר קשה לקבל בה דקות משחק ולא מעט שחקנים טובים כבר נאבקים על מקומם ברוטציה. זו נקודה חשובה שצריך לשקול בכובד ראש. האפשרות הנוספת היא להצטרף לקבוצה שזקוקה לשינויים גדולים, כזו עם עבר מפואר שזכתה בתארים משמעותיים ולא מסוגלת בשלב זה להתחרות ברמה הגבוהה ביותר. מבחינתי, מנצ'סטר יונייטד היא אחת מאותן קבוצות".

ורנר סיכם: "בשלב הזה של הקריירה שלי אני שואל את עצמי האם אני רוצה רוצה להיות חלק מקבוצה שהכל מתקתק בה, לבנות משהו חדש במועדון עם עבר מפואר שרוצה לחזור לבמה המרכזית, או שאולי בכלל להישאר בקבוצה שלי, ליפיציג, ולעשות איתה משהו נהדר והיסטורי? ימים יגידו".




אי ודאות לגבי עתידו. טימו ורנר (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי