"בזבזתי המון כסף על מסיבות, אלכוהול, חברים מזויפים ונשים"

מרסליניו
מרסליניו | Alexander Hassenstein / Staff

התקופה בה הוא הרוויח סכומים גדולים ("רבים היו אז לצידי, אחר כך הם נעלמו"), היום שאחרי הכדורגל ("אצליח כמאמן"), האירוע המוחי שעבר ושנות השיא במדי הרטה. מרסליניו, שפרש בגיל 44, בראיון

קבוצות: הרטה ברלין
(גודל טקסט)

אחרי שתלה לאחרונה את הנעליים בתום קריירה ארוכה מהרגיל אותה סיים במולדתו ברזיל, מרסליניו בן ה-44, שכיכב בין 2001 ל-2006 בשורות הרטה ברלין וזכה איתה בשני גביעי ליגה, התראיין בגרמניה וסיפר: "יש לי לב גדול והייתי מאוד נדיב בשנות השיא שלי. בזבזתי הרבה מאוד כסף על מסיבות עם חברים מזויפים. רבים מהם היו איתי רק כשהרווחתי סכומים גדולים והיה לי משהו להציע להם. בהמשך, כשהייתי צריך אותם, הם נעלמו. כיום המצב הכלכלי שלי בסדר. אני לא מתחרט על כך שעזרתי לאנשים. כמובן שהיום, עם ניסיון החיים שצברתי, הייתי מתנהל בצורה אחראית יותר".

מרסליניו הוסיף וסיפר על מצבו כלכלי: "שום דבר לא מובן מאליו. זה טוב להצליח ולהיות כוכב, אבל אסור לתת לזה לשלוט בך ולנהל אותך. תמיד ניסיתי לא לתת לזה לקרות וכמובן שלא תמיד הצלחתי. כשהרווחתי הרבה, הוצאתי המון כסף על מסיבות, נשים ואלכוהול. בכנות, כיום הכל טוב מהבחינה הזו ואפשר לומר שמצאתי שלווה. אני מטפל במשפחתי. כמובן שגם יש לי חברים, אבל הפעם אמיתיים שאוהבים אותי ולא כאלה שנמצאים שם בשביל לחגוג ולשתות אלכוהול. אני מאוד שמח מהחיים החדשים שבניתי לי, אפשר לומר בפה מלא שאני אדם חדש".

החיבור עם הרטה ברלין: "שיחקתי בהמון מדינות ואהבתי את כל הקבוצות, אך כמובן שברלין היא כמו בית שני עבורי והרטה זה המועדון אליו אני מחובר יותר מכל אחד אחר. היו לי שם חמש שנים נפלאות, זו הייתה תקופה נהדרת. היינו בחלק העליון של טבלה על בסיס קבוע. אני מתגעגע לזה. עד היום אני מסתכל על התוצאות של הקבוצה כל שבוע, אני שמח כשהיא מנצחת ועצוב כשהיא מפסידה".


מרסליניו בימים הגדולים במדי הרטה ברלין (Gettyimages)

היום שאחרי הכדורגל: "שיחקתי כדורגל במשך כמעט 30 שנה, כך שיש לי ניסיון רב. למדתי מהמון מאמנים ואפשר להגיד שבשנים האחרונות עשיתי פה בברזיל סוג של סטאז'. כשעוברים מכר הדשא לקווים אז כמובן שהכל משתנה, אבל אני מאמין שאני יכול להצליח מאוד גם בתור מאמן".

האירוע המוחי שעבר לפני כשנתיים: "כעבור משהו כמו שבועיים חזרתי לשחק, למרות שהרופאים המליצו על הפסקה בת חודש. תמיד האמנתי באלוהים, אבל אחרי המקרה הקשר שלי אליו נהיה הדוק יותר. אפשר לומר שבזכות זה מצאתי שקט ושלווה. אני בכושר גופני מעולה. הייתי יכול להמשיך לשחק כדורגל. אולי אני לא מהיר כמו בימים הגדולים שלי בהרטה, אבל אני מרגיש מאוד חזק ובריא. לא פרשתי מסיבה רפואית, אלא כי הגיע הזמן לאתגר חדש".

על משבר הקורונה: "אני מתפלל לאלוהים שהבעיה הזו תיפתר במהרה ואז אני אוכל לתכנן את הטיול שלי לברלין".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי