נציגות הבונדסליגה בליגת האלופות יעבירו 20 מיליון יורו לשאר המועדונים

קרל היינץ רומניגה, דימטאר הופ והשחקנים
קרל היינץ רומניגה, דימטאר הופ והשחקנים | Matthias Hangst/Bongarts/Getty Images

באיירן, דורטמונד, לייפציג ולברקוזן הודיעו על תרומה לקבוצות הקטנות יותר בשתי הליגות הבכירות בגרמניה, כדי לסייע להן להיאבק בקשיים הכלכליים שנגרמו בעקבות הקורונה

(גודל טקסט)

בזמן ששתי הליגות הבכירות בכדורגל הגרמני מושבתות עד ה-30 באפריל בשל התפשטות הקורונה, שהשאירה את הקבוצות מודאגות מהנזק הכלכלי שייגרם להן, המועדונים הבכירים בבונדסליגה החליטו לנקות במחווה. נציגות גרמניה בליגת האלופות – באיירן מינכן, בורוסיה דורטמונד, ר.ב. לייפציג ובאייר לברקוזן, הודיעו היום (חמישי) כי יתרמו 20 מיליון יורו כדי לעזור לשאר הקבוצות להימנע מקריסה פיננסית.

מנכ"ל באיירן מינכן, קרל היינץ רומניגה, אמר: "בזמנים קשים אלו, חשוב שבעלי הכתפיים החזקות יעזרו לאלו עם הכתפיים החלשות יותר. במחווה הזו אנחנו באים להראות שענף הכדורגל עומד כיחידה אחת בתקופה זו". המעשה האדיב מצד הקבוצות הגדולות מתווסף לזה של אחת צנועה יותר כמו אוניון ברלין, שרק העונה עלתה לדרג הבכיר, והכריזה אתמול כי שחקני הקבוצה הבוגרת יוותרו על שכרם לטובת אנשי הצוות ועובדי המועדון.

יש לציין כי במקומות אחרים באירופה קיימות מחלוקות בין המועדונים לשחקנים בנושא השכר. בברצלונה, למשל, שחקני הכדורגל והכדורסל התבקשו לוותר על 70% מהכנסתם החודשית, אך לא הסכימו לכך. כאן בישראל, שחקני הפועל באר שבע והפועל תל אביב סירבו למתווי הקיצוץ שהוצעו להם ובמועדונים טרם הגיעו לפתרון.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי