"באיירן למנצ'סטר סיטי – 50 מיליון ליש"ט ואלאבה תמורת סאנה"

דויד אלאבה
דויד אלאבה | Thomas F. Starke / Stringer

לפי דיווח ב'סאן', הבווארים ממשיכים בניסיונות להחתים את שחקן הכנף הגרמני ומוכנים לוותר על האוסטרי המצטיין. פפ, ש"הפך את המגן לכוכב", תומך במהלך

(גודל טקסט)

למרות שהכדורגל האירופי מושבת עד להודעה חדשה מפעילות בעקבות התפשטות מגיפת הקורונה, השמועות לגבי עתידם של בכירי השחקנים ממשיכות לזרום בקצב מסחרר. לפי דיווח שפורסם הבוקר (שישי) ב'סאן' האנגלי, באיירן מינכן עומדת להציע למנצ'סטר סיטי 50 מיליון יורו ואת דויד אלאבה בתמורה ללירוי סאנה. המגן האוסטרי הוא אמנם אחד הכוכבים הגדולים ביותר של הבווארים במהלך העשור האחרון, אולם לאחרונה נכתב בגרמניה כי הוא מרגיש שמיצה את עצמו והחליט לחפש אתגר חדש.

כידוע, באיירן מנסה לצרף את סאנה לשורותיה כבר זמן רב, כשבקיץ האחרון המעבר היה על סף סגירה אלא שאז שחקן הכנף של מנצ'סטר סיטי קרע את הרצועה הצולבת והעסקה נפלה. הבווארים, שמבינים כי הגרמני בן ה-24 מבוקש גם על יד מספר קבוצות אחרות, שואפים להגיע להסכם מהר ככל הניתן במטרה להשלים את העסקה רשמית בקיץ הקרוב.

בבאיירן משוכנעים שכניסתו של אלאבה לתמונה תוביל להסכמתה של מנצ'סטר סיטי, שטרם האריכה את חוזהו של סאנה שיסתיים בקיץ 2021 ועשויה להרוויח בתמורה לא רק סכום מכובד אלא גם שחקן מוכח כמו מגן נבחרת אוסטריה. המנג'ר פפ גווארדיולה, שאימן את אלאבה במשך שלוש שנים בגרמניה, נמצא במערכת יחסים טובה מאוד עם השחקן ותומך בצירופו. 

עם זאת, גורם במנצ'סטר סיטי אמר: "ידוע שגווארדיולה ואלאבה נמצאים בקשר ממש טוב, הרי הוא זה שהפך אותו לכוכב בזמנו. למרות זאת, בטח בשלב זה, סאנה לא למכירה. זה נכון שיש התעניינות מצד מספר מועדונים בכירים, אבל אנחנו מאוד מעריכים את לירוי ורק הצעה ענקית תוביל לכך שבכלל נחשוב על האפשרות למכור אותו". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי