דאבור פתח את טורניר הפיפ"א של הבונדסליגה עם ניצחון 2:3

מואנס דאבור, אשרף חכימי
מואנס דאבור, אשרף חכימי | בונדסליגה, טוויטר

כדי להנעים את זמנם של מיליוני אוהדי כדורגל, בגרמניה נערך טורניר בהשתתפות 26 קבוצות. החלוץ מחק פיגור נגד טילמן, 3:3 לדורטמונד נגד מיינץ. שידורים אצלנו באתר

(גודל טקסט)

הלהיט החדש של עולם הכדורגל מגיע לגרמניה. אחרי שבסוף השבוע שעבר ערכו בספרד טורניר פלייסטיישן בהשתתפות נציגי 18 שחקנים מקבוצות "לה ליגה", בו זכה מרקו אנסנסיו, כעת (שבת) יוצאת לדרך גם הליגה הרשמית של הבונדסליגה הגרמנית – ולנו יש שם נציג, חלוץ הופנהיים ונבחרת ישראל מואנס דאבור. אנו באתר ספורט1 נעביר בשידור חי את כל משחקי הטורניר.

לאור העובדה שמיליוני אנשים בכל רחבי העולם נשארים בבתים, בספרד ערכו בשבוע שעבר טורניר ראשון מסוגו בהשתתפות קבוצות "לה ליגה", שכל אחת מהן (להוציא את ברצלונה ומאיורקה) שלחה את אחד משחקניה בתור נציג לטורניר פיפ"א 2020. בבונדסליגה אימצו את הרעיון ובשני סופי השבוע הקרובים 26 קבוצות מהבונדסליגה הראשונה והשנייה יתחרו על תואר "אלופת הבונדסליגה" בפיפ"א 2020 בפלייסטיישן.

המשחקים כאמור ייערכו ב-28/29 במרץ, היום ומחר (ראשון) וב-04/05 באפריל, כשכל מועדון – 14 מהבונדסליגה ו-12 מליגת המשנה – יישלחו שני נציגים למשחקים, כשלפחות שחקן אחד מהשניים חייב להיות שחקן הקבוצה. הופנהיים, כאמור, בחרה את מואנס דאבור לייצג אותה. אגב, המשחקים ייערכו בשיטת "85 mode", משמע שלכל מועדון סיכוי זהה לזכות ואין חשיבות ליחסי הכוחות האמיתיים, שאמורים לבוא לידי ביטוי במשחק פיפ"א.

הופנהיים ודאבור זכו לפתוח את הטורניר בשעה זו  (שבת, שעון ישראל) במשחק מול נציג גרויטר פירת' מליגת המשנה. דאבור כבר השתתף השבוע בטורניר הכנה קטן של קבוצות הבונדסליגה וזכה בו. החלוץ הצליח לבצע מהפך וניצח 2:3 את הקשר טימותי טילמן. במשחק לאחר מכן סיימו בורוסיה דורטמונד ומיינץ ב-3:3 מרהיב כאשר אשרף חכימי וארנה אמבלי הצעיר ייצגו את הצהובים-שחורים. מיינץ שלחה את את דניאל ברוסינסקי וג'וליאן גריס. באיירן מינכן, אגב, לא תשתתף בטורניר.


מואנס דאבור (אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי