במבוי סתום: נוייר דרש מראשי באיירן חוזה לעוד חמש שנים

מנואל נוייר
מנואל נוייר | Sebastian Widmann/Bongarts/Getty Images

בדרך לפרידה? לפי "קיקר", סוכנו של השוער נפגש עם קאן וסליהמיצ'יץ' והפתיע בדרישותיו. הגרמני נשען על תקדים שוער העבר ששיחק במועדון עד גיל 39. פליק: "אופטימי שהעונה הזו תימשך, העתיד שלי לא חשוב"

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

בצל משבר הקורונה, בבאיירן מינכן מתמודדים עם סוגייה לא פשוטה בכלל בדמות עתידו של השוער והקפטן מנואל נוייר. לפי "קיקר", סוכנו, תומאס קרוט, שהה לאחרונה שוב במתחם האימונים של באיירן וניהל שיחות עם אוליבר קאן, שוער העבר וחבר ההנהלה בהווה וכן מנהל הספורט חסן סליהמיצ'יץ'.

 
לא הושגה שום הסכמה, רחוק מזה. לא מדובר בעניין כלכלי אלא באורך החוזה. נוייר שהגיע ב-2011, אחד מהשרידים הבודדים מעונת הטרבל הגדולה, מחזיק בחוזה עד 2021 ולא מסתפק בהארכת חוזהו בשנתיים נוספות. השחקן שחגג לפני שלושה ימים יום הולדת 34, דרש במלוא הנחישות חוזה לחמש שנים.
 
 
נוייר משוכנע שגילו אינו משפיע ושהוא חזר ליכולת השיא שאפיינה אותו ומעבר לכך יש לו תקדים מהעבר – קאן עצמו היה על סף יום הולדת 39 כשנפרד מבאיירן ב-2008 ופרש מכדורגל. נכתב כי נוייר שוקל לעזוב בחינם בתום חוזהו.


מנואל נוייר. בדרך לפיצוץ? (Clive Mason/Getty Images)

 

בתקשורת הספרדית דווח לאחרונה כי באיירן רוצה לנצל את הסחבת בחידוש חוזהו של מארק אנדרה טר שטגן בברצלונה, ומנגד צ'לסי התעניינה בשוער באיירן, אך אסור לשכוח שהיא צירפה בינתיים את מי שנחשב ליורשו, אלכסנדר נובל בן ה-23, שיגיע בקיץ משאלקה בהעברה חופשית. נוייר, כזכור, ממש לא אהב את המהלך הזה והודיע מראש כי אינו מסכים שמספר המשחקים שלו יפחת.
 
 
עוד בבאיירן, המאמן האנזי פליק שלא יודע מה יעלה בגורלו, שכן הוא מוגדר כמאמן זמני ולא האריך את חוזהו, מנסה לשים את המחשבות האלה בצד: "העתיד שלי אינו בעדיפות כרגע, יש דברים חשובים יותר", אמר זה שהוליך את באיירן לרצף ניצחונות מרשימים והשתלטות על הפסגה. "אני מאמין שהעונה הזו תימשך, אני חושב חיובי", אמר. המאמן התייחס גם למצב: "באיירן צריכה להיות מודל לחיקוי עבור כולם. אנחנו רוצים לחזור להתאמן בחוץ אבל רק כשיהיה אפשר".



האנזי פליק. "עתידי לא חשוב כרגע" (Sebastian Widmann/Bongarts/Getty Images)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי