גם במשבר ממשיכים לעבוד: חוזהו של פליק בבאיירן הוארך עד 2023

האנזי פליק
האנזי פליק | Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images

האלופה הגרמנית ניצלה את הפגרה הכפויה והחתימה את המאמן הזמני על חוזה קבוע לשלוש שנים נוספות: "אני בטוח שנוכל להשיג הרבה ביחד"

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

למרות חוסר הוודאות לגבי חזרתן של הליגות, באיירן מינכן החליטה לחשוב על העתיד ולהחתים את המאמן הזמני האנזי פליק על חוזה קבוע עד 2023. על פי הודעת המועדון יו"ר קרל היינץ רומניגה, המנכ"ל החדש אוליבר קאן והמנהל הספורטיבי חסן סליהמיצ'יץ' הגיעו להבנות עם המאמן לגבי המשך דרכו בבירת בוואריה.

האנזי פליק אמר לאחר החתימה: "אני מצפה להתמודד במשימות הקרובות יחד עם השחקנים וצוות האימון שלי. השיחות עם קארל היינץ רומניגה, אוליבר קאן וחסן סליהמיצ'יץ' היו טובות ואופיינו באמון הדדי רב והגדרנו את המטרות לשנים הבאות. אני בטוח שנוכל להשיג הרבה דברים יחד".

אוליבר קאן הוסיף: "באיירן מינכן חשוב שיהיה לה מאמן שיבין את הפילוסופיה של המועדון. האנזי היה שחקן בבאיירן מינכן, עוזר מאמן מצוין ועכשיו מאמן ראשי קבוע. זו דבר טובה. האנזי מכיר את המנטליות של המועדון והוא יודע שבאיירן מינכן נמדדת על הצלחה ואני שמח שבמקביל להישגים נוכל לפתח את הרעיון שלנו לגבי התרבות שלנו בשנים הבאות".


חסן סליהמיצ'יץ': "מהיום הראשון האנזי השתלט על הקבוצה. רצף הניצחונות המשיך עד חג המולד והחלטנו אז שהוא יהיה המאמן שלנו עד תום העונה. הוא מאמן נאמן ומאד ממושמע והתוצאות שלו מדברות בעד עצמן. אנחנו מאמינים שהאנזי הוא המאמן הראשי הנכון הפעם".

האנזי פליק הגיע לבאיירן בקיץ 2019 בתפקיד עוזר המאמן ובחודש נובמבר מונה לתפקיד המאמן הזמני לאחר פיטוריו של ניקו קובאץ. עד כה רשם המאמן בבונדסליגה לא פחות מ-82 אחוזי הצלחה ושני רק לפפ גווארדיולה בטבלת כל הזמנים של מאמני באיירן מינכן.

בתום 25 מחזורים באיירן מובילה את טבלת הבונדסליגה בהפרש של ארבע נקודות על סגניתה בורוסיה דורטמונד, כאשר המטרה היא לשמור על צלחת האליפות שנה שמינית ברציפות. בליגת האלופות היא בדרך הבטוחה לשלב רבע הגמר אחרי שניצחה 0:3 את צ'לסי במשחק הראשון בסטמפורד ברידג'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי