מולר האריך את חוזהו בבאיירן עד 2023: "זו התשוקה שלי"

תומאס מולר
תומאס מולר | באיירן מינכן

לאחר המאמן פליק, גם הקשר המצוין (30), שיאן הבישולים העונה בבונדסליגה, קשר את עתידו עם הבווארים. מי זוכר את הקשיים עם קובאץ' והמחשבות על עזיבה. סליהמיצ'יץ': "הוא דמות ענקית עבור המועדון והאוהדים"

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

לפני ארבעה ימים הודיעה באיירן מינכן על הארכת חוזהו של המאמן האנזי פליק שעושה עבודה מצוינת. היום (שלישי) הגיע תורו של הקשר תומאס מולר לחוזה חדש – עד 2023. אין ספק שהקשר הגרמני (30), שכה מזוהה עם באיירן, גדל בקבוצה ומשחק בקבוצה הבוגרת מאז 2008/09 – הרוויח בגדול משינוי המאמנים על הקווים. משחקן ספסל די ממורמר שדיבר בקול רם על עזיבה, ועד לבורג חשוב, כפי שהיה בעבר, ותואר מלך הבישולים של הבונדסליגה (16) בדרך, אולי, לאליפות נוספת.

מולר זכה עם המועדון בטרבל ענק בעונת 2012/13 לאחר ניצחון 1:2 על בורוסיה דורטמונד בגמר כל גרמני ובסך הכל יש לו 21 תארים בארון, בין היתר שמונה אליפויות גרמניה. עונת השיא שלו הייתה ב-2015/16 עם פפ גווארדיולה על הקווים כאשר כבש 32 שערים. מולר מדורג שמיני במספר ההופעות (514) ובקרוב מאוד יגיע ל-200 שערים בקבוצה – כרגע יש לו 195, כשרק ארבעה כבשו יותר ממנו.

היו"ר קרל היינץ רומניגה: "אני שמח שמולר האריך את חוזהו במועדון. אני רוצה להודות לו ולסוכנו על האמינות וההוגנות, זה נסגר מאוד מהר". המנהל המקצועי חסן סליהמיצ'יץ' דיבר בוח דומה: "הוא שחקן מיוחד עבורנו, דמות עבור האוהדים והמועדון, מנהיג אמיתי שמראה את הדרך הנכונה על המגרש והשיג המון עם המועדון. אנחנו יודעים כמה הוא חשוב לנו. תומאס יודע מהי המשמעות של באיירן מינכן. לא היינו צריכים שיחות ארוכות מדי".

 
מולר עצמו אמר: "חתמנו מהר בתחושה ממש טוב, אני בטוח שברגע שנחזור לשחק – נצליח מאוד. זה מדרבן אותי, מבחינתי העדיפות מספר אחת הייתה להאריך את החוזה בבאיירן והרגשתי שגם המועדון רוצה בכך. אני מבלה עם באיירן כבר 2/3 מהחיים שלי. אנחנו נלחמים אחד בשביל השני. באיירן היא התשוקה שלי. אני שמח שאהיה כאן שנתיים נוספות ואתן הכל על המגרש".

המנהל אוליבר קאן, שמכיר את מולר מקבוצות הנוער אך פרש רגע לפני שעלה לבוגרים, סיכם: "אנחנו שמחים לשמור על דמות כזו במועדון. יש לו אישיות חביבה לצד יכולות נפלאות. ההצלחות שלו עם באיירן ובנבחרת הפכו אותו למוכר בל העולם. הוא מציג הרבה ממה שבאיירן מייצגת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי