אשתו של אריאן רובן נדבקה בנגיף הקורונה והתאוששה

אריאן רובן
אריאן רובן | Gettyimages

כוכב העבר של באיירן מינכן סיפר: "היו לה לחצים בחזה והיא התקשתה לנשום", אך החדשות טובות: הוא וילדיו נמצאו שליליים בבדיקה. "הנגיף הזה כבר היה איתנו והוא מאחורינו". וגם: הקשר המיוחד עם המועדון

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

ברנדיאן רובן, אשתו של קשר באיירן מינכן לשעבר, אריאן רובן, נדבקה בנגיף הקורונה אך ישנן חדשות טובות: ראשית היא מרגישה הרבה יותר טוב, ורובן וילדיו נמצאו שליליים בבדיקה.

לאחר הפרסומים השונים שהחלו לצוץ בגרמניה ובהולנד, הקשר אישר את העניין.  רובן אמר: "הנגיף הזה כבר היה איתנו, הבדיקה של אשתו הייתה חיובית. למרבה המזל היא התאוששה, אבל אין ספק שזה היה לא נעים. היה לה לחץ על החזה, היא התקשתה לנשום".

ההולנדי, שגר עדיין במינכן ומשפחתו כמובן הייתה בהסגר, המשיך: "באופן מוזר, אני והילדים נמצאנו כשליליים בבדיקה. אולי נדבקנו לפניכן ופשוט לא שמנו לב ולא הרגשנו".


עוד בנוגע לכוכב העבר, שפרש הקיץ ממשחק, רובן התראיין ל"ספורט1" בגרמניה וסיפר על יחסיו עם המועדון: "הגעתי מספר פעמים למתחם האימונים, אין ספק שאני מתגעגע. זה היה מוזר וכל כך טבעי מצד שני. אני מרגיש עדיין כמו שחקן". על ריברי: "הייתה לנו מערכת יחסים מיוחדת, שיתפנו פעולה נהדר, הקליק היה כבר מהרגע הראשון. אני שמח עבורו שהמשיך לשחק אבל צר לי שסבל מפציעות".

על אלפונסו דיוויס: "הוא מאוד הרשים אותי. הגיע על תקן קשר כנף בעמדה שלי ועבר הסבה לאחור. הוא השתלט די מהר על עמדת המגן. הוא מאוד צעיר אבל מאוד מוכשר. אני והילדים שלי תמיד צוחקים כשאנחנו רואים אותו – הוא כל כך מהיר".

לסיום התייחס לחיים אחרי הפרישה: "הייתי צריך את ההתנקות הזו, עשיתי סקי פעמיים בחורף, זה לא קרה בערך מאז גיל 18, ואני בריא לחלוטין", צחק. הוא הוסיף: "יש רגעים שמגרד לך לחזור לשחק כדורגל אבל אני שלם עם ההחלטה, יש לי זמן למשפחה שלי. אני מניח שנחזור לגור בהולנד בקיץ".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי