בדרך לאיחוד עם קלופ? גצה הודיע: "אני עוזב את דורטמונד"

מריו גצה
מריו גצה. בדרך לאיחוד עם ריברי? | Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images

הקשר, שחוזהו יסתיים בתום העונה הנוכחית, אמר שאינו מתכוון להמשיך במדים הצהובים-שחורים ובאנגליה טוענים שהוא עשוי לחבור למאמנו לשעבר בשורות המייטי רדס

(גודל טקסט)

מריו גצה הודיע רשמית כי בכוונתו לעזוב את בורוסיה דורטמונד בתום העונה הנוכחית. הקשר, שחוזהו מסתיים בקיץ, בישר על מינוי רזה פאזלי לסוכנו החדש ואמר כי אין בכוונתו לחתום על הסכם חזר במועדון מחבל הרוהר.

"ברצוני להצהיר כי אחרי מחשבות רבות, החלטתי לעשות שינוי בתכנון הקריירה שלי", כתב גצה, "לקחתי את הזמן לחשוב על הצעד הזה, שהוא חשוב לעתיד הספורטיבי שלי, ואני מצפה לעבוד עם רזה פאזלי והסוכנות שלו, אשר שכנעו אותי בתחרותיות המקצועית שלהם. מה שעתיד הספורטיבי צופן לי יתברר רק אחרי שהעולם יחזור לנורמליות. עד אז, בבקשה הישארו בריאים ותמכו בחברה ככל שאתם יכולים".

כובש שער הניצחון של נבחרת גרמניה בגמר מונדיאל 2014 ינסה לשקם את הקריירה, שנמצאת בירידה כבר המון זמן לאחר שאיבד את מקומו גם ברוטציה של דורטמונד, שבה למעשה פרץ לבמה המרכזית של הכדורגל. כבר בחלון ההעברות של חודש ינואר האחרון, שמו נקשר במעבר אפשרי לליברפול, שם יתאחד עם מאמנו לשעבר יורגן קלופ במקרה שיצטרף לאדומים. "קלופ לימד אותי הכל על כדורגל מקצועני, הוא נתן לי לשחק ואני שומר איתו על קשר עד היום", אמר גצה בזמנו.

קרל היינץ רומניגה, שהכיר את הקשר כיו"ר הדירקטוריון של באיירן מינכן, כתב בחודש שעבר כי לדעתו גצה "יכול לעבור לקבוצות כמו אברטון, ווסטהאם או קבוצת אמצע טבלה כלשהי בליגה האיטלקית".

גצה עם קלופ בדורטמונד.
גצה עם קלופ בדורטמונד. "לימד אותי כל מה שאני יודע" (Dean Mouhtaropoulos/Bongarts/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי