צפו: מואנס דאבור הבריק בטורניר הפיפ"א של הבונדסליגה

מואנס דאבור, אשרף חכימי
מואנס דאבור, אשרף חכימי | בונדסליגה, טוויטר

המחזור הרביעי יצא לדרך: חלוץ הופנהיים המשיך במומנטום עם 4:10 גדול על נציגי השופטים. וגם: כיצד הסתיים הדרבי גדול בין דורטמונד לשאלקה?

(גודל טקסט)

אמנם הכדורגל האמיתי עדיין לא חזר, אך זה סוף שבוע רביעי ברציפות שמועדוני הבונדסליגה שולחים את נציגיהם לטורניר בפיפ"א 2020 בסוני פלייסטיישן 4. המשחק הראשון החל כבר ב-16:30 ביינטרכט פרנקפורט נגד דרמשטאדט.

מואנס דאבור, נציג הופנהיים ומי שמככב בשלל טורנירים ברחבי היבשת בשבועות האחרונים, פגש ב-20:40 את  קבוצת השופטים בשתי הליגות הבכירות בבונדסליגה והמשיך בכושר המצוין שלו. אם לא על כר הדשא לפחות במשהו שקרוב לדבר האמיתי. הופנהיים ניצחה 4:10 עוד קודם לכן, סביב 18:10 שעון ישראל, נערך דרבי מסקרן בין בורוסיה דורטמונד לשאלקה – את הצהובים שחורים ייצג אשרף חכימי ואת הכחולים מגלזנקירשן חברו הטוב של המגן המושאל מריאל מדריד, נאסים בוג'אלאב. הצהובים-שחורים לא ישמחו לשמוע שהמשחק הסתיים בתבוסה מרה 8:0.

כידוע, 29 קבוצות משתי הליגות הראשונות בגרמניה וכן נציגי השופטים מתחרים בטורניר פיפ"א 20 מדי שבוע בימים שבת וראשון, במטרה לבדר את מיליוני האוהדים ברחבי העולם ולגרום להם להישאר בבתים. כידוע, המשחקים נערכים בשיטת "85 mode", משמע שלכל מועדון סיכוי זהה לזכות ואין חשיבות ליחסי הכוחות האמיתיים, שאמורים לבוא לידי ביטוי גם בקונסולה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי