הופסק המו"מ בין אלאבה לבאיירן: "רוצה לשדרג את מעמדו"

דויד אלאבה
דויד אלאבה | Thomas F. Starke / Stringer

לפי הפרסומים בגרמניה, על אף שאלופת הבונדסליגה מקווה להאריך את חוזהו ולהשאירו במינכן עד 2025, הוא מצפה להשתדרג ומאמין שיוכל לעשות זאת במקום אחר

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

לפני כחודש, הכותרות בגרמניה הצהירו על כך שדויד אלאבה מחפש את הדרך החוצה מבאיירן מינכן. אחרי עשור חלומי בבוואריה, האוסטרי (27) מינה לסוכנו את פיני זהבי – שלא רק בישראל זוכה לכינוי "סוכן על" אחרי עסקאות רבות שבהן היה מעורב, כולל העסקה היקרה בתולדות הכדורגל שהעבירה את ניימאר מברצלונה לפריז סן ז'רמן – ומאז החששות בשורות אלופת ומוליכת הליגה הגרמנית הולכים וגוברים.

לפי הפרסומים היום (שני), בניגוד למו"מ עם השוער מנואל נוייר שהוצע לו חוזה עד 2023, כמו גם תומאס מולר שכבר האריך את חוזהו בשנתיים, לאלאבה, שמסיים את החוזה הנוכחי בקיץ 2021, הוצע חוזה עד 2025. הוא גם אחד מבכירי המשתכרים, על פי הערכות כ-15 מיליון יורו בשנה כולל בונוסים, אולם האוסטרי, בתמיכת אביו וסוכנו החדש, מעוניין לנסות למצות האפשרויות בליגות אחרות ובראשן האנגלית והספרדית.

לפי פרטים באתר הגרמני "ספורט1", למעשה אין בשלב זה מגעים בכלל בין האוסטרי או נציגיו לבין באיירן מינכן. "בכל מקרה, אלאבה מעוניין לעשות קפיצת מדרגה ולהיות אחד המשתכרים הבכירים בליגות באירופה", נטען בכתבה בנוסף לכך שאלאבה מאמין ששדרוג כלכלי יתאפשר רק אם יעזוב וכי כך או אחרת יזכה לחוזה עד 2025, מה שמציעה לו באיירן.

גם מגפת הקורונה מונעת מהצדדים כל אפשרות להתקרב ממשית במו"מ, מכיוון שלסוכנו או לאביו אין אפשרות להגיע למינכן ולהיפגש בימים אלה עם ראשי באיירן מינכן. עם זאת, ראשי המועדון לא לחוצים מהסיטואציה גם בשל ההבנה שלריאל מדריד ולברצלונה, שהוזכרו כמועמדות מובילות לצרפו, יהיה קושי לשלם עבור העברתו. 


אלאבה ( Christian Kaspar-Bartke/Bongarts/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי