"רוברט לבנדובסקי עדיין לא אגדה בבאיירן מינכן"

רוברט לבנדובסקי, תומאס מולר
רוברט לבנדובסקי, תומאס מולר | Gettyimages

הדובר: תומאס מולר, חברו לקבוצה, שהסביר שעם כל הכבוד לשערים הרבים של החלוץ - עליו לזכות בליגת האלופות. בראיון נרחב ל"בילד" הוא מדבר על פליק, סרט הקפטן ותחושת הפספוס הגדולה בתקופתו במועדון

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

באיירן מינכן היא אחת הקבוצות שנפגעו הכי הרבה בגלל נגיף הקורונה. לאו דווקא ברמה הכלכלית אלא המקצועית, שכן חניכיו של האנזי פליק היו בכושר נפלא. אלופת גרמניה עדיין מנסה להאריך את חוזהו של מנואל נוייר. בינתיים, תומאס מולר, אחד השחקנים האהובים בקבוצה שכבר חתם עד 2023, קיים ראיון מקיף עם ה"בילד" בו התייחס להישגיו במועדון, הרצון לזכות בליגת האלופות וגם לרוברט לבנדובסקי.

 
מולר מדורגת גבוה בטבלת שיאני ההופעות של המועדון בכל הזמנים כשארון התארים שלו מפוצץ גם כן למרות זאת הוא אומר: "אני מרגיש שחקן פעיל משמעותי ולא אגדה. אני מקווה שארשום עוד הרבה הופעות, שיאים ותארים בקבוצה בשלוש השנים הבאות. אנשים עדיין מדברים על הקבוצה הגדולה של שנות ה-70 משום שהם הצליחו במיוחד. אני רוצה גם כן שנהיה אגדות אמיתיות, אבל צריך לזכור שאנחנו היחידים שזכו בטרבל. עם זאת, מבחינתי הסיפור בטח לא נגמר". כשנשאל האם רוצה לעקוף את אוליבר קאן בטבלת ההופעות אמר: "יש לי לפחות עוד שלוש שנים עם 40 משחקים בעונה, אולי 30. אני מקווה לעבור אותו". 
 
על הכושר שלו: "בשנים האחרונות כבשתי פחות שערים. בתחילת הדרך הבישולים לא היו בעלי חשיבות, אבל עכשיו מבינים עד כמה זה משמעותי. אני מקווה לכבוש יותר אבל בעיקר לעזור לקבוצה בכל דרך".

מולר. שאיפות רבות עד גמר חוזהו (באיירן מינכן, רשמי)

 
 
האם לבנדובסקי הוא אגדה במועדון: "אני לא חושב כך משום שהוא עדיין חבר לקבוצה ובכל זאת, כשמדובר בחלוצים הגדולים בהיסטוריה של באיירן, מדברים על שערים וגם על ליגת האלופות". החלוץ הפולני כזכור הגיע לבאיירן בקיץ 2014.
 
 
הגרמני הצהיר שהוא רוצה לזכות שוב בליגת האלופות: "אני רוצה להניף שוב את הגביע אחרי 2013. בשנתיים-שלוש האחרונות הדברים לא הסתדרו לנו והמטרה חמקה. אני חושב שזה הזמן לעשות הכל כדי לזכות בגביע. יש לנו את האיכות לזכות בליגת האלופות כבר שנים רבות. אבל תמיד קרה משהו. אני זוכר שבשנתיים הראשונות עם גווארדיולה סבלנו מפציעות דווקא ברגע קריטי, תמיד במרץ-אפריל היו פציעות של אריאן רובן ופרנק ריברי והיה לנו קשה לפצות על זה. אני חושב שהגביע הבודד שלנו זה מעט מדי וזה מקפח אותנו".

 

על פליק: "אני בהחלט מקווה שהוא יהיה המאמן האחרון שלי בבאיירן, זה אומר שהדברים יסתדרו היטב. הוא הוביל אותנו לכושר טוב לאחרונה". כשנשאל האם הוא רוצה להיות הקפטן, ענה: "תמיד הרגשתי חשוב בקבוצה, יש לי תפקיד משמעותי. אני לא רוצה להיות קפטן, זה התפקיד של מנואל נוייר, מוזמן להישאר הקפטן שלי עד סוף הקריירה". עוד אמר על השוער: "אני חושב שלשני הצדדים יש יותר משנה להגיע להבנות וזה המון זמן. הוא בטח לא לחוץ מזה שאני ממשיך והוא עדיין לא חתם".


מולר על הדשא. מאוכזב שיש לו רק זכייה אחת בצ'מפיונס (GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images)

 
 
הקורונה: "זה מרגיש רע בשל כל מה שקורה לעולם עצמו. אנחנו ספציפית היינו במצב מעולה, במחצית השנייה של העונה ניצחנו בכל המשחקים פרט לאחד. הייתה לנו תחושה שהעונה הזו מתקדמת מעולה, מה גם שליברפול אלופת אירופה כבר הודחה. הליגה? אני מקווה שנחזור לשחק אבל זה הגיוני להעניק לנו את האליפות אם לא, אנחנו במקום הראשון". כזכור, באיירן השתלטה על פסגת הבונדסליגה ונמצאת עם רגל וחצי ברבע גמר ליגת האלופות לאחר ניצחון ענק 0:3 על צ'לסי בלונדון במשחק הראשון.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי